کد خبر 107062
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
پیگیری حادثه تلخ زاهدان در مجلس

پرشین خودرو: عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از تشکیل کارگروهی در این کمیسیون برای پیگیری آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه کمیسیون آموزش آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان را پیگیری می‌کند، گفت: کارگروهی در کمیسیون آموزش مجلس تشکیل شده و به زودی برای پیگیری این موضوع به زاهدان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه دلایل بروز این اتفاق باید مشخص شود، افزود: باید بررسی شود که آیا بودجه اختصاص یافته برای سیستم گرمایشی مدارس، عملیاتی شده؟ آیا خزانه تأمین اعتبار نکرده؟ و یا کوتاهی دیگری بوده است? که باید بررسی شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در اثر عدم رعایت استاندارد سیستم گرمایشی در این مدرسه این حادثه رخ داده است، ادامه داد: لازم است وزیر آموزش و پرورش هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند و گزارش آن را به مجلس ارائه دهد.

 

آتش سوزی

 

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه ما خواستار رسیدگی و نظارت مؤثر آموزش و پرورش به استانداردسازی محیط‌های آموزشی در سیستان و بلوچستان هستیم، اظهار داشت: چند تن از دانش آموزان این مدرسه ابتدایی دخترانه بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی شدید شدند که ضروریست تا مسئولان وزارت آموزش و پرورش و بهداشت به آنها رسیدگی کنند.

روز دوشنبه (26 آذر) به علت آتش سوزی در یک مدرسه ابتدایی دخترانه در سیستان و بلوچستان 3 تن از دانش‌آموزان جان خود را از دست دادند و چند دانش‌آموز هم دچار سوختگی شدید شدند.

کد خبر 107062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha