لامبورگینی اوروس سریع تر است یا پورشه کاین توربو؟ + ویدئو

پرشین خودرو: در یک رقابت بسیار نزدیک، شتاب گیری و لانچ دو خودروی شاسی بلند لامبورگینی اوروس و پورشه کاین توربو با یکدیگر مقایسه شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر داغ ترین خودروی شاسی بلند اسپرت جهان بدون شک لامبورگینی اوروس خواهد بود و هرجا صحبت از یک خودروی شاسی بلند اسپرت باشد، اول از همه نام این خودرو بر زبان جاری خواهد شد، اما اوروس تنها شاسی بلند اسپرت بازار نیست و رقبای زیادی وجود دارند تا با این شاسی بلند پرمدعا رقابت کنند.

 



یکی ازمعروف ترین شاسی بلندهای اسپرت تاریخ، قطعا پورشه کاین توربو خواهد بود و زمانی که شرکت خودروسازی بنتلی و یا حتی لامبورگینی مشغول ساخت ماشین های سوپراسپرت سریع بودند، پورشه کاین توربو یک تنه جور کمبود شاسی بلندهای اسپرت را بردوش کشید تا حالا بستری برای عرض اندام دیگر خودروهای شاسی بلند اسپرت فراهم شود.

 



اما در ادامه این سوال بوجود می‌آید که آیا خودروی پورشه کاین توربو به عنوان اولین شاسی بلندهای اسپرت جهان و پیشکسوت در این زمینه همچنان در میان رقبا حرفی برای گفتن دارد یا خیر؟

به همین منظور فیلمی از مقایسه شتاب گیری و لانچ "پورشه کاین توربو" و همچنین شاسی بلند اسپرت "لامبورگینی اوروس" آماده شده است که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.


 

کد خبر 107148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha