فروش پیشرانه «انزو فراری» به قیمت بیش از یک فراری 812 سوپرفست!

پرشین خودرو: قلب تپنده یکی از فوق العاده ترین ماشین های تاریخ فراری در وبسایت کسب و کار اینترنتی eBay با ارزشی بیش از یک فراری 812 سوپرفست فروخته می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شکی در این موضوع نیست که خودروی "فراری انزو" یک سابقه بسیار روشن در کارنامه تولیدات فراری است و بعید می دانیم که حتی با صرف چندین میلیون دلار امکان تهیه این خودرو برای علاقه مندان وجود داشته باشد، اما یک خبر خوب برای ثروتمندان عاشق فراری، بویژه طرفداران خودروی فراری انزو وجود و آن هم فروش قلب تپنده این خودروی افسانه‌ای در وبسایت کسب و کار اینترنتی eBay خواهد بود، اما به قیمت سرسام آور 375 هزار دلار که با صرف این هزینه می توان یک خودروی فراری 812 سوپرفست، پورشه 911 GT2 RS و یا حتی خودروی شاسی بلند رولزرویس کالینان با تمامی امکاناتش خریداری کرد.

 



البته جای تعجب هم ندارد که پیشرانه فراری انزو به عنوان یکی از مهم ترین محصولات تاریخی فراری با چنین قیمتی فروخته شود، اما باید توجه داشت که این پیشرانه متعلق به سال 2003 میلادی بوده و کارکرد آن نزدیک به 1448 کیلومتر می رسد، اما هنوز مشخص نیست که چرا تنها پیشرانه اتومبیل به فروش می رسد و از سرنوشت بدنه اتومبیل خبری در دست نیست.

 



لازم است بدانید که در بین سال های 2002 الی 2004 میلادی، تنها 400 نسخه از فراری انزو تولید شد و حالا این پیشرانه متعلق به یکی از آنان است که کاملا سالم بوده و یک موتور زنده با امکان استفاده به شمار می رود.

گفتنی است که این موتور با حجم 6 لیتری و سود جستن از 12 سیلندر V شکل، امکان تولید 651 اسب بخار قدرت و همچنین 657 نیوتن متر گشتاور با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرهای خود را دارد که بر روی فراری انزو توانایی ثبت شتاب 3.6 ثانیه و همچنین سقف سرعت 350 کیلومتر برساعت را دارد.

کد خبر 107156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha