«هوندا» با مجموعه ای از خودران ها به کمک انسان می آید! + تصاویر

در نمایشگاه CES امسال، کمپانی خودروسازی هوندا جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی خود از جمله یک وسیله نقلیه خودران برای کارهای سخت را معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه بین المللی CES ایالات متحده آمریکا که هرساله از تاریخ 8 ژانویه تا تاریخ 11 ژانویه برگزار می‌شود، سال آینده میلادی هم کار خود را در همین تاریخ و در مرکز همیشگی خود واقع در لاس وگاس آمریکا آغاز خواهد کرد و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی محصولات خود را معرفی خواهند کرد.

 



حال شرکت خودروسازی هوندا نیز به عنوان یکی از پیشگامان حوزه تکنولوژی در صنعت بزرگ خودروسازی مهمان این دوره از نمایشگاه CES خواهد بود و قرار است یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی خودران رونمایی کند که هدف از طراحی و ساخت آن برای انجام کارهای سخت و خطرناک خواهد بود.

 



شرکت خودروسازی هوندا اعلام کرده است که می توان این وسیله نقلیه خودران را برنامه ریزی کرد و بر روی حالت های مختلف بسته به نیاز کاربران تنظیم کرد که در این خصوص می توان الگوهای مشخصی بر روی آن وارد کرد، آن را به دنبال خود به عنوان یک دستیار کشاند و یا حتی می توان ماموریتی برای جابجایی اجسام و کالا از نقطه A به نقطه B محول کرد و در حال حاضر به طور عملی، این وسیله آزمایشات مختلف خود را پشت سر گذاشته و در 3 محیط مختلف به انجام وظیفه مشغول است، از جمله مرکز تحقیقاتی کشاوری کالیفرنیا، شرکت مدیریت و راه اندازی پنل های خورشیدی در کارولینای شمالی و همچنین مرکز آتش نشانی کلرادو که به طور عملی وظایفی به آن محول شده و در انجام آنان موفق بوده است.

 



حال باتوجه به این شرایط و پشت سر گذاشتن آزمایشات لازم، کمپانی خودروسازی هوندا تصمیم به رونمایی و نمایش آن در نمایشگاه CES لاس وگاس دارد تا مشاغل دیگر هم امکان استفاده از این وسیله نقلیه کاربردی خودران را داشته باشند که در تصاویر به کارهای سخت و دشواری از جمله حمل دارو در مناطق سرد و یخبندان، کار در معادن و حفاری ها، انجام امورات کشاورزی، برف روبی از سطح خیابان و... اشاره شده است.

 

 

 

کد خبر 107163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha