نشست ایران، هند و افغانستان برگزار می‌شود

پرشین خودرو: نشست کمیته پیگیری موافقت‌نامه چابهار فردا (۳ دی ماه) با حضور معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و اعضای کمیته پیگیری از کشورهای ایران، هند و افغانستان در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار و متن پروتکل اجرایی‌سازی موافقت‌نامه چابهار تدوین خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، حسین شهدادی معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، گفت: کمیته پیگیری موافقت‌نامه ترانزیتی سه جانبه ایران، هند و افغانستان (موافقت‌نامه چابهار) سوم دی ماه با حضور معاون امور بندری و اقتصادی و عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای کمیته پیگیری از کشورهای ایران، هند و افغانستان در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار خواهد شد.

حسین شهدادی در تشریح جزئیات این نشست افزود: مذاکرات در دو بخش فنی و تخصصی برگزار و بر اساس دستور کار اجلاس؛ پیش نویس پروتکل اجرایی سازی موافقت‌نامه چابهار بررسی خواهد شد.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: جمع بندی مباحث تخصصی و تهیه متن نهایی پروتکل اجرایی سازی موافقت‌نامه چابهار توسط روسای هیأت های مذکور از اهداف این نشست خواهد بود.

به گزارش اداره کل بنادر ودریانوردی سیستان و بلوچستان، هیأت‌های اعزامی از کشورهای هندوستان و افغانستان پس از ورود به تهران در یکم دی ماه، در روز یکشنبه (دوم دی) وارد بندر چابهار خواهند شد که پس از حضور در اجلاس و بازدید از زیرساختها، تجهیزات و اسکله‌های بندر شهید بهشتی چابهار، سه‌شنبه این بندر را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

کد خبر 107206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha