کد خبر 107217
۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
اعلام وضعیت جوی کشور!

پرشین خودرو: سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا هوا پایدار خواهد بود اما از بعد از ظهر فردا برف و باران مناطقی از کشور را فرا می گیرد.

به گزارش پرشین خودرو ، مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز یکشنبه و فردا دوشنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدارحاکم است که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

احد وظیفه افزود: از بعدازظهر فردا تا ظهر سه شنبه ابتدا برای استان های شمال غرب و سپس به تدریج ارتفاعات البرز و سرانجام شمال شرق کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود که در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش ها به شکل برف خواهد بود.

وی ادامه داد: روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما، همراه با وزش باد در سواحل دریای خزر رخ می دهد و روز سه شنبه شرق کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ خواهد داد که خیزش گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز و فردا و پس فردا مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و همچنین شرق تنگه هرمز مواج پیش بینی می شود.

هوای تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۹ و یک درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 107217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha