به زودی، بیمه بدنه اینترنتی برای خودرو هم صادر می شود

پرشین خودرو: همزمان با رونمایی از پلتفرم خدمات بیمه ای به باشگاه های مشتریان از سوی بیمه دات کام اعلام شد که به زودی شاهد عرضه بیمه الکترونیکی بدنه خودرو در سراسر کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بهاره شریفیون مدیرعامل بیمه دات کام، با اعلام این خبر گفت: موضوع ارائه بیمه نامه بدنه خودرو بصورت اینترنتی در ابتدای فعالیت این شرکت طی سال 1395 پیاده سازی شد اما به دلیل نیاز به حضور کارشناس برای بازدید و ثبت اینگونه بیمه ها، به زودی و در آینده ای نزدیک شاهد استارت این خدمت نیز خواهیم بود.

وی در ادامه یکی از شاخص ترین مزیت های رقابتی بیمه دات کام را پلتفرم ارائه خدمات بیمه ای باشگاه های مشتریان دانست و اظهار داشت: در پلتفرم مورد نظر این امکان وجود دارد که اعضای باشگاه های مشتریان کسب و کارهای گوناگون از خدمات بیمه به صورت آنلاین بهره مند شوند.

 

بیمه بدنه خودرو


شریفیون همچنین با رونمایی از نرم افزار چنل سازمانی بیمه دات کام، تصریح کرد: در این خدمت سازمان ها می توانند با در اختیار داشتن یک نرم افزار که بیمه دات کام برای آنها فراهم می کند، امور مربوط به بیمه کارکنان خود را بصورت گروهی به انجام برسانند.

مدیرعامل بیمه دات کام با توجه به اینکه ضریب نفوذ بیمه در ایران نسبت به دنیا بسیار پایین است و علت آن عدم فرهنگ سازی مناسب برای مردم می باشد، متذکر شد: این شرکت با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با برخی سازمان ها همچون دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات الکترونیک شهر وارد همکاری شده است و خدمات بیمه بصورت آنلاین و ایمن در این مکان ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیمه دات کام 5 نوع از رشته های بیمه ای شامل بیمه نامه شخص ثالث، بیمه نامه مسافرتی، بیمه نامه آتش سوزی، بیمه نامه زلزله و بیمه نامه موتورسیکلت را ارائه می دهد و با تمام شرکت های بیمه ای که در سرزمین اصلی فعالیت می کنند، قرارداد همکاری دارد.

شریفیون در پاسخ به اینکه بیشترین تقاضا برای خرید آنلاین بیمه از کدام استان های کشور بوده است، خاطرنشان کرد: پنج استان تهران، البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی به ترتیب حایز بیشترین خرید بیمه الکترونیکی از بیمه دات کام بوده اند.

وی همچنین یادآور شد: در حال حاضر بیمه دات كام طی قرار دادی كه با پست بانك منعقد كرده امكان فروش أنواع بیمه نامه را در دفاتر روستایی فراهم آورده است تا بدین وسیله، علاوه بر تسهیل فرآیند خرید بیمه نامه برای روستانشینان، امكان ارائه بیمه محصولات كشاورزی و تجهیزات كشاورزی نیز از تمام شركت های بیمه ای فراهم شود و در نتیجه این اقدام توسط بیمه دات كام، گام موثری به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه در كشور است. آدرس سایت شرکت بیمه دات کام به نشانی https://bimeh.com است.


یادآور می شود که محصول دانش بنیان "بیمه دات کام" از سال 1395 به عنوان مرجمع معتبر استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه نامه در ایران، این امکان را فراهم آورده است که بیمه گذار طی فرآیند الکترونیکی مطمئن، با کمترین وقت، بیمه نامه خود را انتخاب و خرید کند.

کد خبر 107267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha