کد خبر 107407
۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
خط ریلی خوزستان - تهران بازگشایی شد

پرشین خودرو: مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: امروز عملیات تعمیر خطوط راه‌آهن در محور لرستان به اتمام رسید و قطارها می‌توانند از محور جنوب به سمت تهران تردد کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، عبدالکریم درویش زاده  با اشاره به اتمام روند تعمیر خط آهن محور لرستان اظهار کرد: تعمیرات خط آهن در محور لرستان از یک دی ماه آغاز شده بود و منجر به توقف و انسداد تردد قطارها از اهواز به سمت تهران شد.

وی افزود: به دلیل مشکلاتی که در این محور وجود داشت، تصمیم بر این گرفته شد تا خط برای چند روز مسدود و تعمیرات در آن انجام گیرد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب با اشاره به از سرگیری حرکت قطارها در محور جنوب تصریح کرد: امروز عملیات تعمیر خطوط راه‌آهن در محور لرستان به اتمام رسید و قطارها می‌توانند از محور جنوب و اهواز به سمت تهران تردد کنند و این مسیر بازگشایی شد.

درویش زاده ادامه داد: این تعمیرات مربوط به اداره کل راه‌آهن لرستان و حدفاصل ایستگاه کارون تا بیشه انجام گرفت تا تردد برای قطارها در این مسیر آسان‌تر و ایمن‌تر از گذشته شود.

وی افزود: آن منطقه یک منطقه صعب العبور و خط نیز یک خط قدیمی بود و به همین علت تعمیرات در آن منطقه اندکی زمان برد اما خوشبختانه از امروز مجددا حرکت قطارها در این مسیر از سر گرفته شد.

کد خبر 107407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha