کد خبر 107490
۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۳
ارتقاع قابلیت‌های اسکلت پوشیدنی ال‌جی

پرشین خودرو: در نمایشگاه "ایفا"(IFA) برلین سال ۲۰۱۸ شرکت ال‌.جی از یک اسکلت خارجی پوشیدنی منحصربفرد رونمایی کرد و اکنون نیز این شرکت قابلیت‌های دیگری را به این اسکلت افزوده است و قصد دارد از این اسکلت خارجی پوشیدنی را در "نمایشگاه بین‌المللی سی‌ای‌اس ۲۰۱۹ "(CES ۲۰۱۹) در لاس‌وگاس رونمایی کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، نمایشگاه "سی‌ای‌اس ۲۰۱۹ " ماه آینده آغاز خواهد شد و شرکت ال‌.جی نیز قصد دارد از اسکلت خارجی پوشیدنی خود به نام "CLOi SuitBot" که اکنون قابلیت‌های بیشتری دارد در این نمایشگاه رونمایی کند.

شرکت الکترونیکی کره‌ای ال‌.جی علاوه بر رونمایی از نسخه جدید اسکلت خارجی مذکور از نسخه‌های به روز شده ربات‌های "PorterBot"، "ServeBot" و "CartBot service robots" نیز رونمایی خواهد کرد.

شرکت ال.جی در نمایشگاه "ایفا" امسال از اسکلت خارجی پوشیدنی خود به نام "CLOi SuitBot" که برای کمک به افراد بخش باربری طراحی شده بود، رونمایی کرد.

امسال این شرکت با توسعه ربات موسوم به CLOi SuitBot در خط تولید توسعه ربات"CLOi" خود، قدم بزرگی در کمک به افراد مشغول در قسمت باربری هتلها و سوپرمارکت‌ها کرده است.

ربات پوشیدنی مذکور شامل یک جفت پای رباتیک است که کاربر می‌تواند با پوشیدن آن آسان‌تر بایستد، راه برود و کار کند. هدف از توسعه این اسکلت خارجی کاهش فشار فیزیکی وارده بر افرادی که در تمام طول روز در محل کار ایستاده در حال کار کردن هستند، بوده است. این ربات دارای کفش‌های صندل مانند است تا کاربر بتواند به راحتی بر روی پای خود بایستد و حرکت کند.

اما اکنون ال‌.جی چند تغییر در ظاهر این اسکلت ایجاد کرده است. نسخه به روز شده "SuitBot" همانند نسخه پیشین، اسکلت حفاظت پشت را دارد اما دیگر پای رباتیک آن دارای کفش نیست. در نسخه اخیر این اسکلت دارای دو بند چرمی برای بستن بر کمر است و یک ساختار پشتیبانی یکپارچه نیز برای بستن هر پا افزوده شده است.


پوشیدنی


هنگامی که کاربر با زاویه ۶۵ درجه خم می‌شود، SuitBot به طور خودکار فعال می‌شود و کاربر را قادر به خم شدن در بسط ۵۰ تا ۹۰ درجه از کمر می‌سازد. هنگامی که کاربر به حالت اولیه خود باز می‌گردد، سیستم پشتیبانی باز می‌شود. کاربران می‌توانند با هر بار شارژ به مدت ۴ ساعت از SuitBot استفاده کنند.

شرکت ال‌جی با کمک هوش مصنوعی ربات‌های "PorterBot"، "ServeBot" و "CartBot service robots " را توسعه داده به گونه‌ای که این ربات‌ها قادر به تجزیه و تحلیل رفتار و نیازهای مشتریان هستند. مشتریان می‌توانند با استفاده از یک رابط لمسی یا با دستورات صوتی با ربات‌ها ارتباط برقرار کنند، حتی مشتریان می‌توانند مراحل پرداخت را نیز توسط این ربات‌ها انجام دهند.

کد خبر 107490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha