بازرسی تجهیزات عملیات زمستانی فرودگاه مهرآباد

پرشین خودرو: مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری از تجهیزات و زیرساخت‎های عملیات زمستانی این فرودگاه بازدید و ابراز رضایت کردند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابطعمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفینیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد تهران گفت: بازرسی بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری از تجهیزات و زیرساختهای عملیات زمستانی این فرودگاه مطابق با چک لیستهای سازمان هواپیمایی کشوری و به منظور جلوگیری از ناهماهنگیهای احتمالی در عملیات برفروبی و تاخیر در ارائه خدماترسانی به مسافران انجام شد.

وی افزود: این بازرسی در دو حوزه تجهیزات و نیروی انسانی فرودگاه مهرآباد با حضور کارشناسان این سازمان در بخشها و واحدهای خدمترسان در این حوزه و در بازدید میدانی انجام شد و بازرسان از تجهیزات و زیرساختهای عملیات زمستانی این فرودگاه ابراز رضایت کردند.

صفینیا با بیان اینکه از لحاظ امکانات و تجهیزات زمستانی فرودگاه مهرآباد در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: از ماهها قبل برای بهسازی امکانات و تجهیزات عملیات زمستانی اقدام کردهایم و علاوه بر امکانات و تجهیزات گذشته امسال پنج دستگاه خودرو ولووی مجهز به تیغه برفروب پنج متری و دو دستگاه ایسوز با تیغههای دو متری برای پاکسازی لندساید خریداری کردهایم.

وی گفت:همچنین به منظور جلوگیری از بحران احتمالی به دلیل حجم بالای بارش برف طی قراردادی در صورت درخواست ما عملیات برفروبی با اختصاص هفت خودرو کمپرسی و لودر، یک دستگاه گریدر و سه دستگاه بابکت وهمچنین نیروهای کمکی انجام خواهد شد.

صفینیا در پایان تاکید کرد با برگزاری جلسات متعدد با شرکتهای هواپیمایی و هندلینگکنندهها دستورالعملهای لازم صادر شده است و شرکتهای هندلینگکننده موظف شدهاند که تمام امکانات و تجهیزات و مواد مورد نیاز خود را با مقدار زیاد به روزرسانی کنند و آماده نگه دارند.

کد خبر 107508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha