با بسته جدید شرکتی، لکسوس UX خود را از دیگران جدا کنید!

پرشین خودرو: چنانچه می خواهید لکسوس UX خود را از دیگران جدا کنید، پیشنهاد می کنیم نسخه Modellista را سفارش دهید تا خودروی جذاب تری داشته باشید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته بود که شرکت خودروسازی تویوتا دو نسخه ویژه از تویوتا پریوس معرفی کرد. یکی از آنان نسخه TRD و دیگری هم نسخه Modellista که هردوی آنان بسته اسپرت ظاهری به شمار آمده و چهره خسته و ساده تویوتا پریوس را با دگرگونی کامل همراه کرده بودند تا اثری از خودروهای آرام دوست دار محیط زیست در چهره تویوتا پریوس دیده نشود. حال به دنبال کمپانی خودروسازی مادر، شرکت خودروسازی لکسوس هم یک نسخه ویژه از لکسوس UX با چهره اسپرت و جذاب تر معرفی کرده است، اما به خاطر اینکه مدل های TRD در انحصار محصولات تویوتا هستند، لکسوس UX تنها یک بسته ظاهری Modellista دریافت کرده است که برای مشتریان جوان لکسوس جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 



طبق عادت همیشگی، بسته های اسپرت تویوتا تنها برای ظاهر اتومبیل است و این موضوع برای شاسی بلند لکسوس UX هم صادق خواهد بود و با ارائه بسته تقویتی Modellista، تنها شاهد چهره اسپرت و جذاب‌تر لکسوس UX هستیم که در این خصوص می‌توان به چراغ های پیشانی مشکی رنگ، جلوپنجره مشبک سراسر مشکی، حواشی مشکی رنگ ورودی اطراف سپر و جلوپنجره اتومبیل بجای رنگ کروم، رینگ‌های جدید آلیاژی، اسپویلر مشکی رنگ انتهای سقف، چراغ‌های تاریک عقب، سیستم تعلیق جدید و یکسری تغییرات دیگر برای ظاهر اتومبیل اشاره داشت که با سفارش آن برای اتومبیل، بدون شک لکسوس UX شما می تواند هر نگاهی را بدزدد.

 



مشخصات فنی همان گزینه‌های استاندارد هستند و در داخل کابین هم تغییراتی ایجاد شده است، اما در حال حاضر هیچگونه تصویر و اطلاعاتی از داخل کابین اتومبیل منتشر نشده و قرار است که جزییات آن به همراه نمایش زنده در نمایشگاه اتومبیل Tokyo Auto Salon ماه ژانویه سال جدید میلادی ارائه شود.

کد خبر 107518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha