باشگاه مشتریان وفادار ایران خودرو ایجاد می شود

پرشین خودرو: قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شکل گیری باشگاه مشتریان وفادار این شرکت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، عباس ملکی تهرانی، با اعلام این خبر در مراسم تقدیر از سفیر محصولات ایران خودرو در جام جهانی روسیه، گفت: با ایجاد باشگاه مشتریان وفادار ایران خودرو، قدرشناسی از مشتریان وفادار به صورت سازمان یافته و منظم صورت خواهد گرفت.


قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه با قدرانی از اقدام مشتری ایران خودرو برای سفر به روسیه با محصول پارس ایران خودرو اظهار داشت: قصه سفر طولانی این مشتری به همراه خانواده خود برای دیدن بازی های جام جهانی روسیه را شنیدیم، طبق تصمیم هیات مدیره ایران خودرو برای قدردانی از این مشتری وفادار تصمیم گرفته شد تا خودرو ایشان را با خودرویی صفر كیلومتر تعویض كنیم.

وی تاكید كرد:‌ پیش از آن كه به دنبال آثار این اقدام در راستای معرفی محصولات ایران خودرو در بازار جهانی باشیم به دنبال قدرشناسی از یك مشتری وفادار به ایران خودرو و ایجاد امكان تعویض خودروی وی با محصول صفر كیلومتر بوده ایم.

قائم مقام ارشد مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به شرایط سخت فعلی متذکر شد: امیدواریم با عبور سربلند از دوران تحریم فعلی همچنان و بیش از گذشته، محصولاتمان را متناسب با نیاز جامعه عرضه کنیم.

یادآور می شود: محمد پیرزمان از شهروندان اندیمشكی است كه در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه،‌ به همراه خانواده خود با محصول پارس ایران خودرو مسیر طولانی اندیمشك تا مسكو را طی كرده است. حضور محصول ایرانی در روسیه بسیاری از گردشگران و مردم این كشور را به شگفتی واداشت.

کد خبر 107588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha