کد خبر 10768
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷
سعیدلو به پارس خودرو رفت

پرشین خودرو: معاون امور بین‌الملل رئیس جمهور در بازدید از شرکت پارس خودرو گفت: محصولات این شرکت با توجه به کیفیت، ایمنی، تنوع و راحتی آنها، مورد پسند مردم عزیز کشورمان است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سعیدلو در این بازدید که با حضور پوستین دوز، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، مدنی مدیر عامل شرکت پارس خودرو، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت های زامیاد، سایپا یدک، امداد خودرو، ستکو به همراه هیئتی از نهاد ریاست جمهوری برگزار شد ضمن تاکید بر ابتکارات، خلاقیت ها و انگیزه های موجود در پارس خودرو افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود در این شرکت و توانمندی های جوانان این مرز و بوم، پارس خودرو بتواند بیش از پیش باعث افتخار شود و پیشرفت های چشمگیری در عرصه های داخلی و خارجی داشته باشد. وی تاکید کرد: وظیفه ملی همه ماست که با افزایش کمی و کیفی محصولات تولید داخل، علاوه بر ایجاد و افزایش میزان رضایتمندی عمومی در مردم، نگاه جدی تری به مقوله صادرات داشته باشیم و بی شک ظرفیت های آن در شرکت پارس خودرو وجود دارد. معاون امور بین الملل رئیس جمهور گفت: با توجه به نام گذاری و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال جاری، بدیهی است که کلیه دستگاه های سیاست گذار و اجرایی همچون سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاه های اجرایی می بایست با تسهیل در ضوابط اقتصادی، مسائل را حل و فصل کنند و من قول می دهم دولت از هر گونه فعالیت تولیدی صنعتی که به نفع مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، حمایت ویژه می کند. سعیدلو در پایان این بازدید ضمن تشکر از مدیران، مسئولین، مهندسان، کارمندان و کارگران عزیز و پر تلاش گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو افزود: آرزوی من برای شرکت پارس خودرو این است که بتواند علاوه بر تولید و تخصیص خودرو به بازارهای داخلی و تامین نیازهای مردم عزیز کشورمان، با صادرات محصولات با کیفیت خود به سایر کشورها، گام های موثری در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت خودکفایی ملی و اقتصادی بردارد.
کد خبر 10768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    0 0
    برخی انتصابات فامیلی، سو مدیریت ادغام فروش پارس خودرو و هزاران تخلف رو ول کردید، یه سر به کارگران بزنید ببینید چه خبر است!