تبلیغ جالب لامبورگینی برای عاشقان واقعی این برند + ویدئو

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی لامبورگینی در جدیدترین تبلیغ خود، برای عاشقان واقعی کم سن و سال خود یک سورپرایز بزرگ ترتیب داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی لامبورگینی حدود 55 سال پیش بنیانگذاری شده است و تا به امروز موفق شده طرفداران بسیارزیادی برای خود جمع کند و شکی در این موضوع نیست که هرکسی عاشق دنیای خودرو باشد، عاشق برند لامبورگینی هم خواهد بود و عکس های آن را تصویر پس زمینه گوشی و یا عکس‌های آن را پوستر اتاق خود کرده است. حال این روند زمانی قوت گرفت که شرکت خودروسازی لامبورگینی در اواسط دهه 80 میلادی لامبورگینی "کنتاش" را معرفی کرد و آغازگر یک انقلاب بزرگ در صنعت خودروسازی و طراحی محصولات این شرکت بود.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث شد لامبورگینی "کنتاش" مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد، ظاهر تهاجمی و مناسب با یک خودروی سوپراسپرت بود که این روند تا به امروز ادامه داشته و طراحی جذاب و تهاجمی محصولات لامبورگینی تمامی نسل ها را با خود همراه کرده و برند محبوب تمامی عاشقان صنعت خوروسازی خواهد بود.

حال باتوجه به این شرایط، کمپانی خودروسازی لامبورگینی یک تبلیغ جالب ساخته و یک سورپرایز ویژه برای عاشقان واقعی کم سن و سال خود ترتیب داده است. باتوجه به فیلمی که توسط پرشین خودرو آماده شده و در مقاله قرار گرفته است، می توانید شاهد چندین پسربچه باشید که وارد فروشگاه اسباب بازی فروشی شده و از فروشنده یک اسباب بازی لامبورگینی درخواست می کنند، اما فروشنده می گوید که ماشین های اسباب بازی لامبورگینی تماما فروخته شده و موارد دیگری را پیشنهاد می کند و بیشتر آنان ماشین های دیگر را قبول می کنند، تا اینکه یک پسربچه درخواست های دیگر فروشنده را قبول نمی کند و تنها به دریافت اسباب بازی لامبورگینی اصرار می ورزد.

درهمین خصوص لامبورگینی هم یک سورپرایز بزرگ برای آن ترتیب می دهد که می توانید جزییات آن را در فیلم شاهد باشید.

کد خبر 107699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha