کد خبر 107704
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
وضعیت تولید انواع مینی‌بوس درآذر ماه

پرشین خودرو: آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد تولید مینی‌بوس و میدل‌باس در آذر ماه امسال ۳.۵ درصد نسبت به ماه مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در آذر ماه امسال به ۱۴۸ دستگاه رسیده که نسبت به تولید ۱۴۳ دستگاهی در مدت مشابه سال گذشته، ۳.۵ درصد افزایش داشته است.

طبق آمار مقایسه‌ای ماهیانه تولید انواع خودرو، میزان تولید مینی‌بوس و میدل‌باس در آذر ماه امسال در شرکت سروش دیزل مبنا ۱۴۰ درصد افزایش داشته و از ۳۰ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به ۷۲ دستگاه رسیده است.

از طرف دیگر، شرکت ایران‌خودرو دیزل نیز در نهمین ماه امسال ۲۸ دستگاه مینی‌بوس و میدل‌باس تولید کرده که نسبت به میزان تولید این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۵۵ درصد افزایش داشته است.

در این میان تولید مینی‌بوس و میدل‌باس در شرکت هوراند خودرودیزل که در آذر ماه سال گذشته دو دستگاه تولید کرده بود، در آذر ماه امسال به صفر رسیده است.

همچنین شرکت‌های عقاب افشان، گروه بهمن و پیشرو دیزل آسیا در آذر ماه به ترتیب ۴، ۱۹ و ۲۵ دستگاه مینی‌بوس و میدل‌باس تولید کرده‌اند که نشان می‌دهد میزان تولید این شرکت‌ها نسبت به آذر ماه سال ۱۳۹۶ به ترتیب ۶۰، ۵۷.۸ و ۳۴.۲ درصد کاهش داشته و به ۴، ۱۹ و ۲۵ دستگاه رسیده است.

کد خبر 107704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha