چگونه تصاویر خود را از اینستاگرام دانلود کنیم؟

پرشین خودرو: همه‌ی ما تصاویری از لحظه‌های مختلف زندگی خود را در اینستا‌گرام به اشتراک می‌گذاریم؛ اما اگر زمانی بخواهیم حساب کاربری‌مان را حذف کنیم، چگونه باید تصاویر خود را دانلود کنیم؟

به گزارش پرشین خودرو به نقل از زومیت، هفته‌ی گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیسبوک اطلاعات و آنچه کاربران در این سایت انجام می‌دهند، با شرکت‌های دیگر مانند مایکروسافت و آمازون به اشتراک می‌گذارد. این موضوع تعدادی از ما را مجبور کرد حساب کاربری فیسبوک و دیگر برنامه‌های این شرکت مانند اینستا‌گرام و واتساپ را حذف کنیم (شاید نه برای اولین‌بار). اگر شما حساب اینستا‌گرام خود را حذف کنید، تمام تصاویرتان نیز با آن حذف خواهد شد؛ مگر اینکه قبل از حذف حساب کاربری، از آن‌ها پشتیبان تهیه کنید.

به‌طور کلی دانلود تصاویر اینستا‌گرام و تهیه نسخه‌ی پشتیبان از آن‌ها ایده‌ی خوبی است؛ حتی اگر قصد نداشته باشید این شبکه‌ی اجتماعی را ترک کنید. بااین‌حال، اگر قصد داشته باشید این سرویس را ترک کنید، این کار تنها راه برای ازدست‌ندادن تصاویر دلخواهتان است. درادامه، مراحل انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم:

ابتدا وارد برنامه‌ی اینستاگرام شوید و گزینه‌ی پروفایل را از گوشه‌ی پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید. در این مرحله، گزینه‌ی منو را از گوشه‌ی بالای سمت راست (به شکل سه خط روی‌هم) انتخاب و سپس، گزینه‌ی تنظیمات (Settings) را در منوی کشویی لمس کنید.

 

اینستاگرام

 


در اواسط منو‌ بعدی، گزینه‌ای به‌نام دانلود داده‌ها (Data Download) خواهید دید. آن را انتخاب و در صفحه‌ی جدید، ایمیل خود را بررسی کنید. اگر صحیح بود، گزینه‌ی درخواست دانلود (Request Download) را لمس کنید.

دانلود اطلاعات بلافاصله انجام نخواهد شد، درعوض، اینستا‌گرام وقتی تصاویرتان کاملا آماده‌ی دانلود شد، ایمیلی برای شما ارسال می‌کند که حاوی لینک برای دانلود آن‌ها است. این فرایند ممکن است تا ۴۸ ساعت طول بکشد؛ بنابراین، صبور باشید و منتظر ایمیل بمانید.

وقتی تمامی اطلاعات و تصاویر خود را دریافت کردید، آزادانه و بدون نگرانی در‌باره‌ی حذف‌شدن تصاویر دلخواهتان، حساب کاربری‌ خود را می‌توانید حذف کنید.

کد خبر 107777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha