3500 دستگاه نیسان در اقیانوس آرام شناور ماند!

پرشین خودرو: طبق ادعای منابع خبری، آتش سوزی یک شناور حامل خودرو در اقیانوس آرام باعث شده تا 3500 دستگاه خودروی نیسان در اقیانوس آرام رها شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روز دوشنبه، منابع خبری اعلام کردند که کشتی Sincerity Ace به عنوان یک شناور حمل کننده اتومبیل سایز بزرگ برای مسافت‌های دور، در مسیر حرکت خود از ژاپن به سمت هاوایی دچار حریق شده و در حال حاضر متوقف شده است تا حدود 3500 دستگاه خودروی نیسان همچنان سرنوشت نامعلومی داشته باشند.

این کشتی حدود 198 متر طول داشته و نزدیک به 21 خدمه برای مدیریت و پشتیبانی دارد تا حدود 3500 دستگاه خودروی نیسان را به مقصد برساند. اما این کشتی بزرگ در مسیر خود دچار حریق شده و در اقیانوس آرام متوقف شده است. طبق ادعای منابع خبری تاکنون 16 نفر از اعضای این کشتی نجات پیدا کرده‌اند و 4 نفر از آنان در کشتی باقی مانده‌اند و 1 نفر در این حادثه مفقود شده و گروه امدادی به دنبال پیدا کردن آن هستند.

 



محل دقیق توقف این کشتی مشخص نیست و احتمالات بر روی فاصله 1800 مایلی شمال غربی جزیره "هاوایی" است و همچنین اطلاعاتی در رابطه با خسارت و سلامت وسایل نقلیه موجود در کشتی گزارش نشده است، اما در صورتی که آتش سوزی کشتی گسترده باشد و خدمه کشتی مجبور به تخلیه آن شده باشند، بدون شک بخش قابل توجهی از محموله کشتی و در صورت غرق شدن آن، تمامی محموله کشتی نابود خواهد شد و خسارت سنگینی برای شرکت Shoei Kisen Kaisha به عنوان مالک کشتی و همچنین دردسرهای زیادی برای نیسان خواهد داشت.

کد خبر 107822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha