نگاهی به مرسدس بنز می‌باخ لاکچری ویژن سال 2018 + تصویر

پرشین خودرو: یک سال میلادی دیگر نیز گذشت و بنا به سنت هرساله بحث و بررسی‌های ویژه در خصوص وقایع سال گذشته داغ است. دنیای خودرو نیز در این بخش فعال شده و به بررسی خوب و بدهای عالم خود در 2018 پرداخته است. اما صحبت از بهترین‌ها همیشگی نیست و دنیای خودرو گاها محصولاتی را ارائه می‌کند که امیدواریم هرگز وارد خط تولید نشده و در حد یک مفهومی باقی بمانند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، گفت‌و‌گو در این خصوص کمی سخت است، اما مطمئنیم که برخی از خودروسازان نیز از مدل‌های مفهومی خود راضی نیستند و منتظر بازخوردهای کارشناسی یا مردمی برای ایجاد تغییرات روی آنها هستند. اما متاسفانه مفهومی‌ها ماندگارند و دیدن آنها همواره یادآور این موضوع است که 2018 این کانسپت‌های زشت را در دل خود پرورانده است.

این نسخه از می‌باخ روی کاغذ بهتر نمونه واقعی نمود کرد. براساس مدل مفهومی 6 می‌باخ و با هدف رقابت با لوکس‌های رولزرویس ساخته شد. اما زمانی که می‌باخ از این خودرو در نمایشگاه خودرویی پکن 2018 رونمایی کرد یا زمانی که مردم آن را در گردهمایی خودرویی "گوودوود" مشاهده کردند، به این همه جلال و جبروت لبخند تمسخرآمیز زدند.



مرسدس

 

باور اینکه مرسدس به چنین کانسپت درهم و برهمی بنازد، سخت است.

ایده اولیه طراحی این خودرو بسیار خوب بود اما در اجرا به ویژه در طراحی خارجی خیلی از ایده‌ها تغییر کرد. نمای جلویی خودرو شباهت خود به مدل مفهومی "چشم‌انداز 6 " را حفظ کرد اما در نمای انتهایی اوضاع چندان وفق مراد نبود. معلوم نیست که مرسدس عمدا قصد داشته یک نمای کاربردی SUV شکل را با یک سدان کشیده ترکیب کند یا این طراحی اتقافی رخ داده است، اما نمای به دست آمده چندان دلچسب نیست و ظاهرا این طراحی کار نمی‌کند. بنابراین مرسدس- می‌باخ در این مدل مفهومی فرصت ساخت یک پروفایل ظاهری استادانه را از دست داده است. از طرفی خودرو در نگاه جانبی هم ناامیدکننده به نظر می‌رسد.



مرسدس

 

این خودرو یک شاسی‌بلند لوکس به شمار می‌رود، اما برخی ترجیح می‌دهند آن را به‌عنوان یک سدان با سقف بلند و فاصله زیاد بین کف خودرو تا زمین (به علت استفاده از سیستم تعلیقی که بالاتر) بشناسند.

کد خبر 107847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha