کد خبر 107851
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۹
توسعه ماسک صورت با فناوری چاپ 3بعدی!

پرشین خودرو: شرکت آمریکایی "Neutrogena" اخیرا ماسک‌های آبرسان صورت توسط فناوری چاپ ۳بعدی توسعه داده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، اخیرا بسیاری از افراد از ماسک‌های آبرسان صورت استفاده می‌کنند حال یک شرکت آمریکایی ماسک‌های آبرسان صورت را که توسط چاپ ۳ بعدی ایجاد شده، تولید کرده است.

این ماسک‌ها از مواد مغذی تولید می‌شوند و این موضوع قطعا سبب محبوبیت آنها خواهد شد. این ماسک‌ها MaskiD نام دارند. شرکت سازنده مطابق با نیازهای کاربران این ماسک‌ها را توسعه می‌دهد.

کاربران با استفاده از تلفن هوشمند خود، می‌توانند از چهره خود یک عکس سلفی بگیرند تا توسط یک برنامه خاص نقشه دیجیتال سه‌بعدی از چهره آنها ایجاد شود. این نقشه شامل اطلاعاتی مانند اندازه دقیق و شکل بینی آنها و اندازه گیری‌های دقیق بین فضاهای بین ویژگی‌های مختلف صورت فرد می‌باشد.

در گام بعدی، کاربران می‌بایست از سیستم "Skin۳۶۰" این شرکت که پیشتر منتشر شده استفاده کنند. این سیستم شامل یک دستگاه تصویربرداری با گوشی هوشمند به نام "SkinScanner" و یک برنامه است. با استفاده از این سیستم، اطلاعاتی مانند اندازه و عمق خطوط/چین و چروک و میزان رطوبت بخش‌های مختلف پوست صورت کاربر مشخص می‌شود.


ماسک



نقشه چهره و داده Skin۳۶۰ به سرور شرکت Neutrogena آپلود می‌شود و این شرکت از این اطلاعات برای تولید ماسک مناسب آن فرد استفاده می‌کند.

ماسک‌های مذکور از هیدروژل متشکل از سلولز تهیه شده از نوعی لوبیا به نام "پارکیا" و جلبک قرمز ساخته می‌شوند. این مواد حاوی ترکیباتی برای جوانسازی پوست هستند.

این ترکیبات شامل "اسید هیالورونیک خالص"(purified hyaluronic acid)، برای بهبود رطوبت پوست، ویتامین B۳ برای بهبود رنگ پوست، بابونه گاوی برای کاهش قرمزی و گلوکزامین

برای رفع پوسته پوسته شدن و کاهش چین و چروک و ویتامین C برای روشن‌تر کردن رنگ پوست است.

در حال حاضر قیمت ماسک "MaskiD" مشخص نشده است اما طی ماه‌های آینده افراد ساکن آمریکا می‌توانند این ماسک را از طریق وبسایت شرکت "Neutrogena" تهیه کنند.

کد خبر 107851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha