کد خبر 107862
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

پرشین خودرو: خودروی برقی تسلای مدل 3 که تا به حال تنها در آمریکا قابل خریداری بود، حالا برای سفارش دادن در کشورهای اروپایی نیز در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، خودروی برقی تسلای مدل 3 که تا به حال تنها در آمریکا قابل خریداری بود، حالا برای سفارش دادن در کشورهای اروپایی نیز در دسترس قرار گرفته است.



عموم مردم اروپا از این پس می توانند برای خرید خودروی یادشده سفارشات خود را ارائه کنند.

علاوه بر این خودروی یادشده در وب سایت شرکت تسلا هم در دسترس قرار گرفته بود، و افراد بنا بر علاقه خود می توانند برای شخصی سازی این خودرو در زمان خرید اقدام کنند. بعد از این کار هزینه نهایی خرید مدل 3 مشخص می شود.تسلا نمایش خودروی یادشده را در برخی محافل و نمایشگاه های اروپایی از نوامبر سال 2018 آغاز کرده بود و تلاش کرده بود برای این محصول بازاریابی کند.

 

تسلا

 


البته مدلی که در اروپا قابل خریداری است مدلی است که دارای باتری بزرگ و دارای برد طولانی است و مدل ارزان قیمت تر که دارای باتری متوسط است، در اروپا عرضه نمی شود. قیمت مدل 3 نیز در هر منطقه از اروپا متفاوت خواهد بود.

به عنوان نمونه قیمت این خودرو در فرانسه با حالت خودران ارتقا یافته 61 هزار دلار است، اما قیمت همین خودرو در ایتالیا 68 هزار دلار است. این در حالی است که خود آمریکایی ها برای خرید مدل 3 در کشورشان باید تنها 42950 دلار بپردازند. خودروی یادشده در اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، آلمان، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، پرتغال، اسپانیا، سوئد و سوئیس نیز قابل خریداری است.

کد خبر 107862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha