جدابودن مسیر رفت و آمد نمایندگان نتایج مثبتی به دنبال ندارد

پرشین خودرو: نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: هیچ گاه نمایندگان مجلس به دنبال این نبوده‌اند که با اتومبیل شخصی خود از مسیر ویژه عبور کنند بلکه بیشتر به دنبال این بوده‌اند که در سفر هیات‌های خارجی پروتکل‌ها رعایت شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، محمد محمودی شاه‌نشین در خصوص مباحثی که پیرامون تردد ویژه نمایندگان مجلس مطرح می‌شود، اظهار داشت: باید بین انواع برنامه و اقدامات نمایندگان تفکیک قائل شویم، برخی از رفتارهای نمایندگی شخصی بوده و برخی دیگر نیز مربوط به ماموریت‌های کاری و خارجی است.

ضرورتی ندارد که نمایندگان برای تردد با اتومبیل شخصی از خطوط ویژه استفاده کنند

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنگامی که میهمانان خارجی مجلس به ایران سفر می‌کنند، بهتر است که برخی اتومبیل‌ها در اختیار گروهی از نمایندگان قرارگیرد تا امور مربوط به پروتکل‌ها رعایت شود، بیان کرد: معتقدم نباید این اتومبیل‌ها نیز به صورت گروهی در اختیار نمایندگان قرار گیرد زیرا به طور کلی نباید نمایندگان جدای از مردم باشند.

وی با بیان اینکه رفت و آمدهای عادی نمایندگان از منزل به مجلس و بالعکس که با اتومبیل‌های شخصی آن‌ها انجام می‌شود باید از مسیر عادی انجام شود، افزود: ضرورتی ندارد که نمایندگان برای تردد با اتومبیل شخصی از خطوط ویژه استفاده کنند.

نمایندگان مجلس هیچ‌گاه به دنبال تردد با اتومبیل شخصی خود از مسیر ویژه نبوده‌اند

محمودی شاه‌نشین با بیان اینکه نمایندگان نیز مانند مردم هستند و اگر دیرتر از خواب بیدار شوند باید دیرتر به محل کار خود برسند و این شرایط طبیعی است، ادامه داد: هیچ گاه نمایندگان مجلس به دنبال این نبوده‌اند که با اتومبیل شخصی خود از مسیر ویژه عبور کنند بلکه بیشتر به دنبال این بوده‌اند که در سفر هیات‌های خارجی پروتکل‌ها رعایت شود.

 

اتوبوس

 


عضو کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید اتومبیل‌های "ون" مناسبی داشته باشد تا در شرایط ویژه‌ای که میهمانان خارجی به ایران سفر می‌کنند بتوانند در زمان‌های تعیین شده به برنامه‌ها برسند، گفت: متاسفانه در کشور شرایط به گونه‌ای ایجاد می‌شود که مسائل را سیاه و سفید یا "صفر و یکی" جلوه می‌دهند.

وی افزود: برای خودرو شخصی نمایندگان نه نیاز هست و نه ضرورت دارد که کارت تردد ویژه صادر شود ولی برای ترددهای گروهی نمایندگان، ماموریت‌های خاص و همراهی میهمانان خارجی باید شرایط ویژه‌ای فراهم شود.

هر روز ساعت 5 و 30 دقیقه صبح از منزل حرکت می‌کنم تا در ترافیک گرفتار نشوم

محمودی‌شاه‌نشین با بیان اینکه منزل من در مرز شهریار و کرج است و از اتوبان تهران - کرج تردد می‌کنم، اظهار داشت: هر روز ساعت 5 و 30 دقیقه صبح از منزل حرکت می‌کنم زیرا ترافیک در آن زمان قابل تحمل‌تر است؛ طبیعتا اگر در این شرایط تردد کنم بیشتر به فکر حل مشکل ترافیک منطقه محل سکونت خود خواهم بود.

جدابودن مسیر رفت و آمد نمایندگان از مردم نتایج مثبتی به دنبال ندارد

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالهاست که در این ساعت از صبح منزل خویش را ترک می‌کنم، بیان کرد: پیش از نماینده شدن و در دوران نمایندگی همواره صبح‌ها پیش از افزایش ترافیک از منزل خارج می‌شدم و بعد از دوران نمایندگی نیز باید صبح‌ها زودتر از منزل خارج شوم تا گرفتار ترافیک نشوم.

نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مسیر رفت و آمد نمایندگان از مردم جدا باشد، وکلای ملت نمی توانند به خوبی مشکلات را لمس کنند، نمایندگلن باید در کنار مردم باشند./

کد خبر 107872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha