سومین نمایشگاه خودرو تهران با حضور وزیر صمت افتتاح می شود

پرشین خودرو: سومین نمایشگاه خودرو تهران با تمرکز بر ارائه توانمندی صنعت خودرو کشورمان از 18 تا 21دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب آغاز بکار می کند.

مجری سومین نمایشگاه خودرو تهران، با اعلام این مطلب، گفت: سومین نمایشگاه خودرو تهران روز دوشنبه 17 دیماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان و کارشناسان و خبرنگاران در محل دائمی نمایشگاه خودرو تهران افتتاح می شود و بازدید برای عموم از روز بعد آغاز می شود.

علیرضا عاجزی در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اشاره به حضور پرقدرت خودروسازان داخلی در سومین نمایشگاه خودرو تهران اظهار داشت: در سومین نمایشگاه خودرو تهران شرکتهای خودروسازی که دارای بیشترین توانمندی در حوزه تولید و داخلی سازی هستند حضور پرقدرتی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران، گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا با تمامی زیر مجموعه ها و شرکت های سیف خودرو و عظیم خودرو، توانمندی های خودشان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

 



مجری سومین نمایشگاه خودرو تهران، مهمترین رویکرد این دوره از نمایشگاه را ارائه توانمندی های صنعت خودرو کشورمان اعلام کرد و افزود: در نمایشگاه امسال با توجه به ممنوعیت واردات خودرو، رویکرد و توان نمایشگاه بر روی ارائه توانمندی های داخلی سازی صنعت خودرو معطوف شده است.

عاجزی اختصاص بخش ویژه ای به منظور ارائه توانمندی ها و راهبردهای داخلی سازی قطعات در صنعت خودرو را یکی از اقدامات ویژه سومین نمایشگاه خودرو تهران عنوان و اضافه کرد: با توجه به اهتمام ویژه وزارت صنعت، معدن وتجارت به ارائه توانمندی های قطعه سازان و تمرکز بر داخلی سازی، بخش ویژه ای در سومین نمایشگاه خودرو تهران به این حوزه اختصاص یافته است.

وی همچنین به بخشی از برنامه های جانبی در سومین نمایشگاه خودرو امسال پرداخت و گفت: در حاشیه سومین نمایشگاه خودرو تهران نمایشگاهی از خودروهای کلاسیک، موتورسیکلت و خودروهای آفرود را خواهیم داشت همچنین اختصاص بخش ویژه ای به معرفی بازی های رایانه ای در حوزه خودرو از مهمترین برنامه های جانبی سومین نمایشگاه خودرو تهران خواهد بود.

عاجزی در ادامه و در خصوص خدمات رسانی به بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال تصریح کرد: اختصاص پارکینگ با ظرفیت 11 هزار دستگاه خودرو، خدمات رسانی ویژه مترو تهران و اختصاص سرویس های ویژه اتوبوسرانی و تاکسیرانی از اقدامات امسال به منظور سرویس دهی به علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

یادآور می شود که سومین نمایشگاه خودرو تهران در فضایی به مساحت 25 هزار مترمربع و در 3 سالن A4 ،A5 و سالن ملل طی روزهای 18 تا 21 دی ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 107906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha