راه‌اندازی واگن‌های ویژه «سریر» رجا در مسیر تهران – شیراز

پرشین خودرو: شرکت حمل و نقل ریلی رجا در جهت گسترش خدمات ریلی مسافری و به منظور رفاه حال هم‌وطنان، واگن‌های ویژه «سریر» را در قطار مسیر تهران- شیراز راه‌اندازی کرد.

به گزارش پرشین خودرو روابط عمومی و امور بین الملل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود‌: دو واگن جدید از نوع پلور سبز با نام تجاری ۴ تخته «سریر» از ۱۱ دی ۹۷ در سامانه‌ی فروش بلیت قطار‌های رجا تعریف شده است.
واگن‌های «سریر» جزو لوکس‌ترین واگن‌های کشور است که از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی در کلاس بالا به هم‌وطنان گرامی در مسیر تهران- شیراز خدمات رسانی می‌کند.
واگن‌های سریر، یکروز در میان در مسیر تهران- شیراز و بالعکس تردد می‌کند و قیمت بلیت این واگن‌ها در حالت نرمال، یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۵۰۰ ریال، است که با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد نظر بسته به ایام و فصول سال ممکن است تغییراتی (کاهش یا افزایش) داشته باشد.
آب معدنی، چای، نسکافه، آبمیوه فصل، کیک، تخمه، میوه فصل، دمپایی هتلی، پک بهداشتی شامل: خمیر دندان، مسواک، پولیش بی‌رنگ کفش، پاشنه‌کش، ساک دستی و ... از جمله خدمات ارائه شده در این واگن‌ها است.
هموطنان برای تهیه و خریداری بلیت قطار‌های رجا می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

کد خبر 107907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha