«هانتنگ X7» روی خط تولید صنایع تولیدی عظیم می رود

پرشین خودرو: عظیم خودرو که با عقد قرارداد شراکت با شرکت فوتون و هانتنگ به جمع خودروسازان خصوصی کشور پیوسته است، تولید خودروی هانتنگ ایکس7 را از هفته آینده در این شرکت آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در نخستین روز هفته فرصتی دست داد تا بازدیدی از کارخانه و مراحل تجهیز خطوط تولید صنایع تولیدی عظیم خودرو در بروجرد داشته باشیم.صنایع تولیدی عظیم خودرو که پیش از این در عرصه واردات و لیزینگ خودرو در بازار فعالیت می کرد، با عقد قرارداد با شرکت هایی همچون ماهیندرا، فوتون و هانتنگ به یکی از خودروسازان بخش خصوصی ایران تبدیل شده است.

صنایع تولیدی عظیم که در شهر بروجرد و در محل سابق شرکت زاگرس خودرو کار تولید خودرو را با تولید شاسی بلند فوتون ساوانا آغاز کرده بود در این بازدید از رسیدن پک های «سی کی دی» خودروی هانتنگ ایکس7 و آغاز تولید آن از هفته آینده خبر داد.خودروی شاسی بلند هانتگ ایکس7 که مراحل تولید آزمایشی خود را در صنایع تولیدی عظیم خودرو پشت سر گذاشته است، پس از توزیع قطعات وارداتی در خطوط تولید، مونتاژ خواهد شد.

 

بیشتر ببینید:

گزارش تصویری خطوط تولید خودروی هانتنگ و فوتون ساوانا



بنابر گفته مدیران صنایع تولیدی عظیم خودرو، با توجه به ظرفیت تولید 10 دستگاه خودرو در ساعت و 3 شیفت کاری در روز،  انتظار می رود تا پایان سال جاری بخش عمده ای از تعهدات این شرکت نسبت به خریداران هانتنگ ایکس7 انجام شود.صنایع تولیدی عظیم خودرو در مرحله بعد تولید هانتنگ ایکس5 را نیز در خطوط تولید این شرکت آغاز خواهد کرد.

 



صنایع تولیدی عظیم خودرو با وجود زیرساخت های نسبتا مناسب در این کارخانه اما سرمایه گذاری مناسبی در جهت افزایش فضای سرپوشیده و تجهیز خطوط تولید به سیستم های رباتیک انجام داده است. لازم به ذکر است که بخشی از این سرمایه گذاری به اتاق رنگ این شرکت مربوط می شود که در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین سیستم های رنگ آمیزی خودرو در کشور است.

زاگرس خودرو که تا پیش از این تجربه تولید برخی از برترین و با کیفیت ترین خودروهای بازار ایران مانند نیسان پیکاپ را داشته است به دلیل وجود زیرساخت های مناسب با خودروسازان زیادی از بخش خصوصی و دولتی همکاری داشته است.

 

در این لینک می توانید گزارش تصویری کامل این رویداد را مشاهده کنید.

کد خبر 107947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha