سومین نمایشگاه خودرو تهران افتتاح شد

پرشین خودرو: سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو، و جمعی از مدیران و فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو تهران در حالی امروز با حضور معاون وزیر صنعت افتتاح شد که روز نخست تنها به بازدید خبرنگاران و کارشناسان این صنعت اختصاص یافته است و بازدید عمومی از روز دوشنبه 18 دی ماه آغاز خواهد شد.

در سومین نمایشگاه خودرو تهران شرکتهای خودروسازی که دارای بیشترین توانمندی در حوزه تولید و داخلی سازی هستند حضور پرقدرتی دارند.

در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران، گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا با تمامی زیر مجموعه ها و شرکت های سیف خودرو و صنایع تولیدی عظیم خودرو، توانمندی های خودشان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

در نمایشگاه امسال با توجه به ممنوعیت واردات خودرو، رویکرد و توان نمایشگاه بر روی ارائه توانمندی های داخلی سازی صنعت خودرو معطوف شده است.با توجه به اهتمام ویژه وزارت صنعت، معدن وتجارت بر ارائه توانمندی های قطعه سازان و تمرکز بر داخلی سازی، بخش ویژه ای در سومین نمایشگاه خودرو تهران به این حوزه اختصاص یافته است.

 



در حاشیه سومین نمایشگاه خودرو تهران نمایشگاهی از خودروهای کلاسیک، موتورسیکلت و خودروهای آفرود برگزار می شود. همچنین اختصاص بخش ویژه ای به معرفی بازی های رایانه ای در حوزه خودرو از مهمترین برنامه های جانبی سومین نمایشگاه خودرو تهران است.

اختصاص پارکینگ با ظرفیت 11 هزار دستگاه خودرو، خدمات رسانی ویژه مترو تهران و اختصاص سرویس های ویژه اتوبوسرانی و تاکسیرانی از اقدامات امسال مسئولان برگزاری نمایشگاه به منظور سرویس دهی به علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

سومین نمایشگاه خودرو تهران در فضایی به مساحت 25 هزار مترمربع و در 3 سالن A4 ،A5 و سالن ملل طی روزهای 18 تا 21 دی ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.



 

کد خبر 107948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha