پروژه متوقف شده SP100 از سر گرفته می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل سایپا با اشاره به تمرکز این شرکت بر داخلی سازی خودروها به دلیل محدودیت های بین المللی صنعت خودرو، گفت: پروژه اس پی 100 كه متوقف شده بود دوباره راه اندازی شده و تا اواخر سال محصول جدید آن تكمیل و به بازار عرضه می شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا سروش با بیان این مطلب گفت: تلاش می شود تا در قیمت های جدید خودروها نیز جذابیت های لازم لحاظ شده و منافع خریداران در نظر گرفته شود.

سروش در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران به خبرنگاران گفت: فروش خودرو زیر قیمت تمام شده زیان هنگفتی را به شركت های خودروسازی وارد كرده است که امیدوارم تا چند روز آینده قیمت جدید خودرو اعلام شود.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم زیر قیمت تمام شده خودرو بفروشیم و این اقدام باعث شده تا در 9 ماهه اخیر با زیان اساسی مواجه شویم.

 



سروش در پاسخ به سوالی در زمینه اینكه فكر نمی كنید افزایش قیمت باعث انصراف خریداران شود گفت: افزایش قیمت ها با جذابیتهایی برای خریداران ارایه می شود و تلاش شده تا منافع آنها نیز در این زمینه لحاظ شود.

وی در زمینه كاهش تولید خودروهای رنو و ارایه خودروهای جایگزین نیز خاطر نشان كرد: طرح های جایگزینی اعلام شده است اما در كنار آن در حال بررسی خودروهای جایگزین دیگری غیر از موارد ذكر شده هستیم كه این موضوع تا یك ماه آینده به جمع بندی می رسد.

کد خبر 108012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha