افزایش برخورد با تخلفات جاده‌ای

پرشین خودرو: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش 4 درصدی برخورد با تخلفات جاده‌ای و کاهش 16 درصدی برخورد با تخلفات درونشهری در سال جاری گفت: اولویت پلیس برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و بی‌نظمی‌های ترافیکی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، سرهنگ احمد کرمی اسد افزود: طی 9 ماهه امسال برخورد با تخلفات برونشهری در کشور 4 درصد افزایش داشته است و بیشترین افزایش برخوردها توسط پلیس‌راه‌های غرب استان تهران، بوشهر و آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

 

تخلف

 

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در خصوص تخلفات درونشهری با تاکید بر کاهش برخوردهای پلیسی در این حوزه گفت: در 9 ماهه امسال برخورد با تخلفات درونشهری 16.3 درصد کاهش یافته است.
رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا افزود: در عین حال بیشترین افزایش برخوردها در این بخش توسط پلیس راهور استان‌های سیستان و بلوچستان، البرز و کرمانشاه صورت گرفته است.

کرمی اسد با اشاره به احصای تخلفات شاخص که بیشترین سهم را در وقوع تصادفات فوتی و جرحی و بی‌نظمی‌های ترافیکی داشته‌اند در سال جاری گفت: بر این اساس راهبرد پلیس راهور برخورد با تخلفات یاد شده قرار گرفته است.

کد خبر 108032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha