سایپا، نخبگان و صنعتگران را برای داخلی سازی قطعات فراخوان کرد

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا برای نخبگان، دانشگاهیان و صنعت‌گران به منظور داخلی‌ سازی قطعات خودرو فراخوان صادر کرد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا در راستای تعامل هرچه بیشتر میان صنعت و مراكز علمی و تخصصی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های داخلی، بهره‌مندی از مجموعه های دانش بنیان و فعالان قطعه سازی و ایده‌های ناب در صنعت خودرو، از تمامی صنعت‌گران، دانشگاهیان و نخبگان كشور به منظور ارائه هرگونه طرح و پیشنهاد علمی و عملی به منظور توسعه داخلی‌سازی قطعات، تولید محصولات جدید و كاهش ارزبری در صنعت خودرو دعوت به همكاری می‌كند.

در این فراخوان، از تمام علاقه‌مندانی كه هرگونه پژوهش مطالعاتی، طرح علمی و یا ایده ناب قابل اجرا در زمینه طراحی، ساخت و كاربری قطعات خودرویی دارند، برای همكاری و بررسی توانمندی و تعاملات فی مابین با موضوع داخلی سازی قطعات خودرو دعوت به همكاری شد.

 



گروه خودروسازی سایپا از 18 تا 21 دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران آماده انجام مذاكرات برای اجرای طرح های ارائه شده و ایده های ناب علاقه مندان به صنعت خودرو است.

این گروه خودروسازی، برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به منظور معرفی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های ایرانی، فضایی را به این شرکت ها اختصاص داده تا قطعات و محصولات تولیدیشان در صنعت خودرو را كه به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شده، در معرض نمایش عمومی قرار دهند.

کد خبر 108060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha