کد خبر 108076
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
تصادف خودروی تسلا با ربات

پرشین خودرو: بار دیگر تصادف یک خودروی خودران تسلا خبرساز شده است. این بار یک خودروی «مدل اس» تسلا با رباتی تصادف کرده و به آن خسارت زده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از  مهر، شرکت خودروسازی تسلا یک بار دیگر درگیر تصادف خودروی خودران شده است. این بار قربانی خودروی تسلا یک ربات انسان نما بود که اجاره روزانه آن ۲ هزار دلار است.



تسلا
 

شرکت Promobot در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی از این ربات رونمایی کرد اما یک خودروی «مدل S» تسلا با ربات v4 تصادف کرد.

این رویداد یک شنبه شب هنگامیکه مهندسان شرکت ربات ها را به مکان نمایش منتقل می کردند، اتفاق افتاد.
 

 

تسلا



به گفته شرکت «پروموبات» چند ربات در حال حرکت به سمت غرفه بودند که یکی از آنها از مسیر خارج شده و وارد پارکینگ شد. همزمان یک خودروی تسلا که در حالت خودران بود، با آن برخورد کرد. این برخورد خسارت زیادی به ربات زد و بخش هایی از بدنه، سر، مکانیسم بازو و پلتفرم متحرک آن خراب شده است.
 

خودرو



«اولگ کیوکورتسو» مدیر توسعه این شرکت در این باره گفت: ما این ربات را از فیلادلفیا به اینجا آوردیم تا در نمایشگاه شرکت کند اما در حال حاضر نه قادر به نمایش آن هستیم و نه می توانیم آن را تعمیر کنیم.

این تصادف در زمانی اتفاق افتاده که یک سرنشین در خودروی تسلا حضور داشت اما وسیله نقلیه در حالت خودران بوده است.

ربات مذکور برای کاربرد تجاری طراحی شده و می تواند با انسان ها ارتباط برقرار کند، چهره ها را بشناسد، به سوالات پاسخ دهد، از موانع دور بماند و موضوعات مختلفی را در نمایشگر خود نشان دهد.

کد خبر 108076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha