30درصد بازار قطعات یدکی در اختیار شرکت های خدمات پس از فروش است

پرشین خودرو : شرکت خدمات فنی رنا با ارائه خدمات گسترده در دو بخش گارانتی و وارانتی و داخلی سازی و ارائه قطعات کلیدی با قیمت رقابتی، ضمن افزایش رضایت مشتریان هم اکنون سهم قابل قبولی در بازار خدمات پس از فروش محصولات تجاری را کسب کرده است.

بابک منصوری مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر، اظهار داشت: شرکت خدمات پس از فروش سایپا دیزل(خدمات فنی رنا) با داخلی سازی و ارائه قطعات کلیدی موتور مانند بوش پیستون، یاتاقان، رینگ و شاتون با قیمت رقابتی، گام موثری را در جلب و افزایش رضایتمندی مشتریان در سال جاری برداشته است.


کاهش قیمت قطعات اصلی با تمرکز بر توسعه داخلی سازی در شرکت رنا

وی افزود: در شرایطی که در ماه های اخیر شاهد افزایش قیمت تمامی اقلام و قطعات خودرویی هستیم شرکت خدمات فنی رنا با اعمال سیاست داخلی سازی و ارزان سازی، نه تنها هیچ گونه افزایش قیمتی در قطعات نداشته بلکه با داخلی سازی قطعات اصلی کاهش قابل توجهی را در قیمت قطعات داشته است.


تا نیمه اول سال 98 برنامه ریزی لازم برای تامین قطعات محصولات سایپادیزل انجام شده است

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا همچنین با اشاره به آخرین وضعیت تامین قطعات مورد نیاز، از خودکفایی در تولید و تامین قطعات کامیون های ولوو، دانگ فنگ و فوتون در این شرکت خبر داد و بیان کرد: با تمهیدات صورت گرفته ظرف شش ماه اول سال 98 با کمبودی در تامین قطعات محصولات ولوو نیز مواجه نخواهیم شد.

منصوری در ادامه با توجه به ارائه توانمندی شرکت کنندگان در حوزه تولید و داخلی سازی قطعات در سومین نمایشگاه خودرو تهران متذکر شد: شرکت رنا نیز در سومین نمایشگاه خودرو تهران برای اولین بار، قطعات موتوری را با درصد قابل توجهی ساخت داخل و با قیمت رقابتی در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده است.

 



وی مهمترین هدف رنا برای حضور در سومین نمایشگاه خودرو تهران را علاوه بر ارائه توانمندی های شرکت در حوزه داخلی سازی قطعات، انتخاب سورس های جدیدی داخلی و خارجی برای قطعات های تک عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف ما برای حضور در این نمایشگاه، دستیابی به سورس ها و تامین کننده های جدید در حوزه قطعات تکنیکال و های تک و خاص است.


توسعه واحدهای تعمیرگاهی رنا در سال 98

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا همچنین با توجه به گستردگی واحدهای تعمیرگاهی در ارائه خدمات بهتر به مشتریان گفت: هم اکنون شرکت خدمات فنی رنا دارای 65 واحد تعمیرگاهی و فروشگاهی است و از این تعداد 20 واحد تعمیرگاهی به محصولات ولوو اختصاص دارد.

منصوری همچنین از برنامه ریزی برای گسترش خدمات و افتتاح نمایندگی در سال جدید خبر داد و تاکید کرد: برای توسعه واحدهای تعمیرگاهی محصولات ولوو نیازمند ادیت سازوکار و نرم افزار و ابزارآلات توسط شرکت ولوو هستیم.

وی در ادامه کسب جایگاه رهبری بازار قطعات دیزلی در حوزه گارانتی و وارانتی را مهمترین هدف شرکت خدمات فنی رنا دانست و گفت: نباید اجازه دهیم خودروها در حوزه وارانتی در بازاری قرار گیرند که قطعات متفرقه در آن وجود دارد و باید پوشش خوبی در حوزه خدماتی در دوره وارانتی به خودروهای دیزلی ارائه شود.


هشدار نسبت به عرضه قطعات تقلبی در بازار خدمات خودروهای سنگین

منصوری همچنین با اشاره به آسیب رسانی جدی قطعات بی کیفیت در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای دیزلی، تاکید کرد: متاسفانه مسائل مربوط به عرضه قطعات بی کیفیت در بازار بسیار جدی است و این مساله به این جهت است که شرکتهای خدمات پس از فروش سهم عمده ای از بازار را در اختیار ندارند و اشخاصی که در این بازار قطعاتی را وارد می کنند از دانش و تخصص لازم برای تشخیص مشخصات فنی این قطعات برخوردار نیستند.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا در پایان با اشاره به سهم بالای قطعات تقلبی در بازار خدمات پس از فروش خاطرنشان کرد: هم اکنون شرکتهای خدمات پس از فروش کمتر از 30 درصد از بازار قطعات یدکی را در اختیار دارند و بیش از 70 درصد این بازار خالی است و تامین قطعات در دست واردکنندگان می باشد.

کد خبر 108107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha