در یک اینفوگرافی 3بعدی خودرویی حرکت کنید ...

پرشین خودرو: ساپکو در سومین نمایشگاه خودرو تهران با الهام گرفتن از مراحل تولید خودرو، به نمایش توانمندی های این شرکت پرداخته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سومین نمایشگاه خودرو تهران که در شهر آفتاب در حال برگزاری است، شاهد حضور پررنگ زیرمجموعه های دو خودروسازی بزرگ کشور و نمایش توانمندی این شرکت ها در طراحی و ساخت قطعات خودرو و عمق داخلی سازی این قطعات است.

حضور این شرکت ها تا حدودی موجب شده است تا جنبه خودرویی نمایشگاه تحت الشعاع قرار گیرد که البته باید گفت بخشی از اهداف برگزار کنندگان سومین نمایشگاه خودروی تهران نیز همین بوده است تا با جلب توجه بازدیدکنندگان تخصصی نمایشگاه، به موفقیت هر چه بیشتر فراخوان همکاری خودروسازان با قطعه سازان و شرکت های دانش بنیان کمک کرده باشند.

در میان شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو تهران، باید از ساپکو نام برد که با الگوبرداری از مراحل تولید خودرو و بر اساس فرآیند مگاماژول، ماژول و سیستم ها سعی در نمایش توانمندی های این شرکت در میزان داخلی سازی قطعات خودرو داشته است.

 



ساپکو در غرفه خود با نمایش بیش از 2000 هزار قطعه خودرو به ترتیب روند صفر تا صد تولید خودرو، این حس را به بازدیدکنندگان القا می کند که در یک اینفوگرافی سه بعدی خودرویی در حال حرکت هستند.

غرفه ساپکو در سومین نمایشگاه خودرو تهران به پنج بخش تقسیم شده است که به ترتیب، مراحل تولید خودرو و قطعات به کار رفته در هر مرحله را به نمایش می گذارد.

در غرفه ساپکو به جز تابلوهایی که برای معرفی فضای غرفه جانمایی شده است، طراحان این شرکت با سه رنگ سبز، آبی و زرد به معرفی قطعات پرداخته اند، به این صورت که قطعاتی که بر روی باکس سبز قرار دارد به صورت 100 درصدی در داخل کشور تولید می شود. رنگ آبی به معنای تولید مشترک و رنگ زرد نیز به معنای عدم توان داخلی سازی شرکت به علت «های تک» بودن قطعات است.

 



در این لینک می توانید گزارش تصویری کاملی از غرفه ساپکو در سومین نمایشگاه خودرو را مشاهده کنید.

کد خبر 108157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    0 0
    کار دکتر نجاری و تیم مهندسی ساپکو‌همیشه درست بوده و هست