«اینفینیتی» به خانواده بزرگ الکتریکی ها می پیوندد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی اینفینیتی در نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا، از شاسی بلند تمام الکتریکی QX Inspiration رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این عادت ژاپنی ها برای نمایش خودروهای مفهومی از زمانی آغاز شد که کریم حبیب طراح سابق "ب ام و" در سال 2017 میلادی به شرکت خودروسازی اینفینیتی نقل مکان کرد و از آن زمان، اینفینیتی نیز به جمع خودروسازانی پیوسته است که خودروهای مفهومی خود را بیشتر از خودروهای واقعی معرفی می کند و حالا در نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا نیز سعی دارد یک خودروی شاسی بلند کانسپت در بخش Q رونمایی کند.

 



تا برگزاری نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا زمان زیادی باقی نمانده است و اینفینیتی تنها یک تصویر پیش نمایش برای افزایش هیجان مخاطبان منتشر کرده است. کراس اوور جدید اینفینیتی با نام QX Inspiration معرفی خواهد شد و قرار است که یک وسیله نقلیه الکتریکی با کارایی بالا باشد، اما متاسفانه تا به امروز هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده تا با مفهوم عملکرد بالا همچنان غریبه باشیم و این امیدواری وجود دارد که از نظر تکنولوژی، محصول اینفینیتی همانند طراحی خود در سطح بسیار خوبی قرار گرفته باشد. تنها چیزی که از اینفینیتی QX Inspiration می دانیم، فضای کابین بزرگ آن خواهد بود و به گونه ای ساخته شده است تا در مواقع نیاز بیشترین فضای ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

کد خبر 108158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha