کدام ماسل کار آمریکایی در سال 2018 فروش بیشتری داشته است؟

پرشین خودرو: این روزها تمامی خودروسازان آمار فروش سالیانه خود را اعلام می کنند، اما از آمار فروش خودروهای معروف عضلانی آمریکایی چقدر خبر دارید؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فورد موستانگ، شورلت کامارو و دوج چلنجر، سه رقیب تاریخی آمریکایی که پیدایش برخی از آنان صرفا برای رقابت با دیگری بوده است و تا به امروز به شیوه های مختلف دست از رقابت خود برنداشته و همچنان مخاطب را با ویژگی های منحصربه فرد خود مردد می کنند. حال در روزهای گذشته آماری از فروش خودروهای ماسل کار آمریکایی منتشر شده است که در این بین دوج چلنجر از سال 2008 تا به امروز بهترین آمار فروش خود را در سال 2018 تجربه کرده است، اما آیا در بین رقبای خود هم بیشترین آمار فروش را داشته است؟

در طول سال گذشته، دوج چلنجر توانست مجموع فروش 66 هزار و 716 دستگاهی داشته باشد تا بعد از سال 2015 موفق به ثبت یک رکورد جدید در آمار فروش سالیانه خود شود، هرچند نسبت به سال 2017 میادی رشد فروش 3 درصدی تجربه کرده است و همین 3 درصد باعث شده تا یک رکورد جدید فروش در سال 2018 به ثبت برساند.

 



با این حال، مشتریان فورد موستانگ بر روی کفه ترازو سنگینی کرده و آمار فروش 75 هزار و 842 دستگاه در طول 12 ماه سال 2018 میلادی را به نام خود ثبت کرده اند و این درحالیست که فروش فورد موستانگ نسبت به سال 2017 میلادی کاهش 7.4 درصدی را تجربه کرده است، با این حال موفق شده بالاتر از رقبای خود در جدول فروش قرار گیرد و انتظار می رود که با راه اندازی "فورد شلبی موستانگ GT500" در سال جاری، آمار فروش این خودرو رشد چشمگیری داشته باشد.

اما در آخر می رسیم به خودروی کم سروصدای ماسل کارها، یعنی شورلت کامارو که در سال 2018 میلادی موفق به فروش تنها 50 هزار و 963 دستگاه شده است که نسبت به سال 2017 میلادی کاهش فروش 25 درصدی تجربه کرده است تا پایین تر از دو رقیب دیگر خود قرار گیرد. این درحالیست که شورلت برای جلب رضایت مشتریان خود سال گذشته تغییراتی بر روی چهره اتومبیل ایجاد کرده بود، اما این بروزرسانی تغییر زیادی در انتخاب فورد موستانگ و دوج چلنجر از سوی مشتریان ایجاد نکرده است.

کد خبر 108188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha