آیا «ب ام و» در حال کار بر روی سوپراسپرت هیبریدی است؟

پرشین خودرو: بعد از دو کمپانی خودروسازی لامبورگینی و فراری، شرکت خودروسازی «ب ام و» نیز بر روی سوپرکار هیبریدی کار می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی "ب ام و" به فکر راه اندازی یک اتومبیل سوپراسپرت برای پیوستن به باشگاه رقبای پورشه 911 توربو و یا خودروی مکلارن 570S و دیگر ماشین های این رده است و در همین خصوص شایعاتی به گوش می رسد که این خودروساز آلمانی به فکر راه اندازی یک اتومبیل سوپراسپرت است، اما گفته می شود که خودروی جدید "ب ام و" یک سوپرکار هیبریدی بوده و جایگزینی غیرمستقیم برای مدل‌های "ب ام و i8" خواهد بود که در حال حاضر نامی از آن در رسانه‌ها فاش نشده است، اما به نظر می‌رسد که این اتومبیل زاده بخش M پرفورمنس ب ام و خواهد بود.

اعتقاد بر این است که خودروی سوپراسپرت جدید "ب ام و" تا سال 2023 میلادی راه اندازی شده و می‌‌تواند رقیبی برای محصولات فراری، لامبورگینی و یا دیگر تولید کنندگان خودروهای سوپراسپرت باشد و از همه مهم‌تر، سیستم محرک آن خواهد بود که از نوع هیبریدی بوده و در انبوه سازی سیستم‌های محرک الکتریکی و یا حمایت شده توسط موتورهای الکتریکی کمپانی خودروسازی "ب ام و" قرار می‌گیرد.

مدیر بخش بریتانیایی کمپانی خودروسازی "ب ام و" اعلام کرد که اگر ما یک سیستم محرک الکتریکی جمع و جور بسیار قدرتمند داشته باشیم و اگر آن را بر روی شاسی فیبرکربنی نصب کنیم، خواهیم توانست یک اتومبیل با عملکرد بالا تولید کنیم و اگر این کار را هوشمندانه انجام دهیم، یک ترکیب فوق العاده بدست خواهد آمد.

شاید صحبت در رابطه با مشخصات فنی این خودرو خیلی زود باشد، اما پیش بینی می شود که خودروی سوپرکار نسل آینده "ب ام و" خروجی قدرت 700 اسب بخاری داشته باشد که در بین محصولات "بی ام و" دارای بیشترین خروجی قدرت خواهد بود. ولی هنوز هیچ چیزی از سوی کمپانی خودروسازی "ب ام و" تایید نشده است و تنها یک امیدواری کوچک از طراحی و ساخت یک خودروی سوپراسپرت درست و حسابی توسط "ب ام و" ایجاد شده است که امیدوار به تحقق آن هستیم.

کد خبر 108190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha