کدام محصول تسلا می تواند عملکرد بهتری داشته باشد؟ + ویدیو

پرشین خودرو: برای اثبات برتری، تمامی فرزندان تسلا در یک مسابقه درگ حاضر شده اند تا توانایی های خود را به رخ یکدیگر بکشند و برتری خود را ثابت کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا برای ترتیب دادن یک مسابقه درگ، خودروهای رقیب در مسابقه حاضر می شود تا نماینده شرکت خود باشند و برتری خود را به رقبا دیکته کنند. اما گاهی اوقات این جدال آنقدری عمیق می شود که جنگ میان 2 محصول یا چندین محصول از یک خانواده شکل می گیرد. همچون جدال تمامی محصولات الکتریکی تسلا با داشتن مزیت های خاص خود که می تواند بسیار جذاب و تماشایی باشد.

در نگاه اول شاید تسلا مدل S در این مسابقه درگ شانس بیشتری داشته باشد و سیستم محرک قوی تری نسبت به آنان دارد، اما رقابت دیگر محصولات تسلا با یکدیگر می تواند جذاب باشد و یا حتی باتوجه به این مسابقه درگ، می توانیم ببینیم که آیا محصول تولید انبوه تسلا مدل 3 یا خودروی شاسی بلند تسلا مدل X می تواند سریع تر باشد یا اولین محصول تسلا، یعنی تسلا رودستر که چند سالی از تولید و عرضه آن به بازار گذشته و حالا بازنشسته شده است، می تواند همچنان حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه رقابت میان چهار محصول تسلا، یعنی تسلا مدل X، مدل 3، مدل S و همچنین خودروی تسلا رودستر را از دست ندهید.

کد خبر 108277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha