شرمنده تعهدات رنو هستیم

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بخش عمده تعهدات این شرکت به خریداران تا پایان سال انجام می شود و فقط شرمنده تعهدات رنو هستیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدرضا سروش، با اعلام این خبر گفت: به تمام تعهدات موجود برای خریداران سیتروئن سی۳ و سراتو تا پایان سال پاسخ داده خواهد شد.

به گفته وی، بخش عمده ای از تعهدات باقی مانده برای محصولات پراید و تیبا نیز تا پایان امسال و تعدادی هم تا اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.


تامین خودروی جایگزین برای خریداران کامیون های ولوو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین با توجه به تاخیر در تحویل کامیون های ولوو اظهار داست: با همکاری وزارت صنعت و دولت به دنبال تامین ارز برای تامین خودروی جایگزین برای این دسته از خریداران نیز هستیم.

کد خبر 108280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    0 0
    شرمندگیت به درد خودت میخوره. باید مسئولیت این کار رو بپذیری. راه حل هم اینه که حساب کنی مبلغ پیش پرداخت در ان تاریخ برابر با چند درصد ارزش خودرو در آن تاریخ بوده و متناسب با قیمت امروز آن خودرو در بازار پول بدی بعلاوه سود پول در این مدت با در نظر گرفتن تورم . مثلا برای ساندرو با پیش پرداخت 27 میلیون و قیمت 54 میلیونی اسفند 96 و قیمت 128 میلیونی الان باید پنجاه درصد یعنی 64 میلیون بدی بعلاوه سود پول در این 11 ماه گذشته. یا اینکه معادل دلاری 27 میلیون رو الان بدی البته بعلاوه سود و تاخیر