اکثر کامیون‌ها به دلیل نبود لاستیک زمین گیر شده‌اند

پرشین خودرو: حسن نیا گفت: تنها ۱۰ درصد لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران تأمین شده و بسیاری از کامیون‌ها به دلیل نبود لاستیک زمین گیر شده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، عبد الهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه مشکل کمبود لاستیک کامیون‌ها را به شدت از سوی وزارت صمت پیگیری می‌کنیم،‌ گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شدت پیگیر موضوع لاستیک کامیون‌ها است و ما امیدواریم وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکل لاستیک همکاری‌های لازم را انجام دهد.

وی درباره تن کیلومتر گفت: آموزش‌های لازم برای طرح تُن - کیلومتر در سراسر کشور را از ماه گذشته آغاز و اجرای آن را به سراسر استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با انجام آموزش‌های لازم در سراسر کشور مشکلی در روند اجرای این طرح ایجاد نخواهد شد.

 

لاستیک

 


حسن‌نیا با بیان اینکه اجرای طرح تُن - کیلومتر در افزایش قیمت حمل بار تأثیر خواهد گذاشت، گفت: سعی خواهیم کرد با اجرای صحیح طرح تن - کیلومتر یک تعادلی در بخش کرایه‌های کامیون‌داران ایجاد کنیم که یکی از اصلی‌ترین مشکلات این بخش به شمار می‌آید.

وی گفت: مشکل رانندگان کامیون از خرداد ماه امسال به چند بخش تقسیم شده که بخش عمده‌ای از آنها توسط سازمان راهداری و ناوگان حمل‌و‌نقل برطرف شده و در این حوزه باید سایر دستگاه‌ها نیز همکاری کنند.

حسن‌نیا، افزود: مشکل لاستیک کامیون‌داران و طرح تن - کیلومتر از اصلی‌ترین نیازهای کامیون‌داران طی چند ماه گذشته بوده که همین کمبود باعث اعتراض آنها شده است، امیدواریم سازمان راهداری و وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در این حوزه همکاری‌های لازم را انجام دهند.

به گفته رئیس تشکل‌های صنفی کامیون‌داران، تا امروز تنها ۱۰ درصد لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران تأمین شده و این درحالی است که بسیاری از کامیون‌ها به دلیل نبود لاستیک و قطعات لوازم یدکی زمین گیر شده‌اند.

کد خبر 108293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha