نظرات شخصی در معاونت حمل و نقل شهرداری اعمال می‌شود

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: نظرات شخصی به جای اجرای قانون و مصوبات در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حاکم است و قطعا این موارد پیگیری خواهد شد و شهرداری تهران قطعا راه‌آهن نیست که با یک استعفا همه چیز تمام شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، محمد علیخانی  درباره علت عدم اجرای مصوبه پارک حاشیه‌ای در شهر تهران اظهار داشت: یکسال از مصوبه پارک حاشیه‌ای می‌گذرد و بودجه آن که 900 میلیارد تومان است در سال 97 دیده شده ولی اجرایی نمی‌شود و از سویی دیگر به مسائلی می‌پردازند که اولویت ندارد و حاشیه درست می‌کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه علت اجرا نشدن این مصوبه چیست، گفت: در معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران نظرات شخصی حاکم است و به مصوبات و اجرای قانون توجهی نمی‌کنند ولی قطعا این اقدامات تبعات قانونی خواهد داشت و بنده بارها گفته‌ام اینجا شهرداری است و راه‌آهن نیست که هر کسی نظرات شخصی را اعمال کند و فکر کند با یک استعفا موضوع تمام می‌شود. قطعا این موارد پیگیری قانونی خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پیشنهاد جدیدی برای طرح ترافیک تهران در حال بررسی است،‌گفت: هنوز هیچ پیشنهاد و طرحی برای ترافیک تهران به شورای شهر تهران ارائه نشده است و اگر پیشنهادی ارائه شد قطعا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 108430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha