جدیدترین مدل از هاچ بک هیوندای النترا GT معرفی شد +تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای در نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا، نسخه N Line هیوندای النترا GT را به طور رسمی رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا وقتی اسمی از هیوندای "النترا" به میان می‌آید، همه ذهنشان درگیر مدل‌های سدان و اخیرا سدان اسپرت هیوندای النترا می‌شود، اما غافل از اینکه نسخه‌ای هاچ بک از هیوندای النترا تحت عنوان "النترا GT" برای بازار اروپا ساخته و عرضه شده که اخیرا جدیدترین مدل از آن با چهره‌ای دگرگون شده و با پسوند جدید N Line به صورت رسمی معرفی شده است.

 

هیوندای النترا


اولین قسمتی که هیوندای ویژه به آن پرداخته است، بدون شک طراحی ظاهری هیوندای النترا GT در مدل N Line خواهد بود که درست مثل سایر محصولات جدید هیوندای، حالا نسل جدید طراحی هیوندای بر روی چهره آن نقش بسته و در این بین می‌توان چلوپنجره بزرگ و مشبک شش ضلعی با حاشیه کرومی، چراغ‌های کشیده و پیشرفته LED به همراه چراغ‌های مخصوص روز و در نهایت ورودی‌های تعبیه شده در اطراف سپر اشاره کرد. فضای داخل کابین هم تغییرات قابل توجهی به خود دیده است.



هیوندای النترا


در زیر کاپوت نسخه های استاندارد هیوندای النترا GT مدل 2018 دو پیشرانه متفاوت مورد استفاده قرار گرفته است که به ترتیب شامل پیشرانه‌ 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 162 اسب بخاری و همچنین شامل پیشرانه‌ 1.6 لیتری توربوشارژر از نوع T-GDI با حداکثر قدرت 201 اسب بخاری و گشتاور 264 نیوتن متری می‌شود که پیش از این شاهد فعالیت آن بر روی هیوندای الانترا اسپرت سدان هم بوده‌ایم.



هیوندای النترا
 

حال نسخه جدید N Line هم برای تولید نیروی مورد نیاز خود از موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر استفاده کرده است که خروجی قدرت آن بدون تغییر همان نیروی 201 اسب بخاری و گشتاور265 نیوتن متری است که به انتخاب مشتری توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به سمت چرخ ها ارسال خواهد شد.



هیوندای النترا


از لحاظ قیمت گذاری، نسخه دستی اتومبیل قیمت 23 هزار و 300 دلاری دارد و نسخه اتوماتیک آن به رقم 24 هزار و 400 دلار خواهد رسید، این درحالیست که مدل های استاندارد النترا GT بدون پسوند N Line برای مشتریان خود هزینه 20 هزار و 450 دلاری خواهد داشت.
 

هیوندای النترا

 

هیوندای النترا

کد خبر 108473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha