نگاهی کوتاه به امکانات رفاهی و ایمنی آریزو6

پرشین خودرو: آریزو 6 محصول لوکس چری است که از زبان جدید طراحی روز استفاده کرده است، این سدان لوکس رویکرد جدید چری را برای ورود به بازارهای جهانی و رقابت با بزرگان نشان می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، برای محصول آریزو6، آپشن ها و امکانات ایمنی گسترده ای در نظر گرفته شده است تا در کنار طراحی زیبا و پلت فرم توسعه یافته خود رقابت با بزرگان را آغاز کند.

 

آریزو6
 

اما باید دید به لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی این سدان زیبا چه برای عرضه دارد؟


با ورود به داخل کابین با صندلی های لوکس و خوش دوخت به سبک باوقار کلاسیک روبرو می شوید که به لحاظ ارگونومی، آسایش و راحتی فراوان را برای سرنشینان به همراه دارد، این صندلی ها توسط شرکت معتبر LEAR تولید می شود، همان شرکتی که برای شرکت لوکس ساز بریتانیائی جاگوار-لندرور صندلی می سازد تامین صندلی های خودرو آریزو6 را نیز بر عهده دارد.

 

آریزو6


از سوی دیگر داشبورد خودرو، مجهز به یک مانیتور 9 اینچی لمسی و مدرن است، کولر این خودرو از نوع دوال و اتومات می باشد.

این خودرو دارای سیستم EPS یا همان فرمان برقی است که راحتی و امنیت بهتر را در رانندگی به وجود می آورد.


باز و بسته شدن آینه های جانبی به صورت برقی صورت می پذیرد که می تواند سهولت در هنگام عبور از مسیرهای تنگ را همراه داشته باشد.

این گزارش می افزاید: دوربین 360 درجه که تمام زوایای اطراف را نشان می دهد هم به لحاظ ایمنی و هم راحتی بسیار موثر است که سهولت رانندگی و امنیت را برای آریزو6 در بر دارد.

 

آریزو6


آریزو6 دارای سیستم اتوهلد و ترمز الکتریکی است که کارایی بسیار خوبی را داشته و در نهایت 6 عدد ایربگ (جلو + جانبی و پرده ای امنیت این سدان را در تصادفات تامین می کند).

یادآور می شود که به لحاظ سیستم های کمکی نیز سیستم ESP در کنار TCS+BA+HHC امنیت و پایداری خوبی را برای این سدان زیبا دارد.
 

کد خبر 108482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Dariush ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
    1 0
    متاسفانه بهترین خودروهای چینی هم در سربالایی کم میآرند مگر اینکه فنی آن ژاپنی یا کره ای باشه پس این ماشین ارزش خرید ندارد