واکنش وزیر صنعت به اعتراض خریداران خودرو

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اعتراض امروز برخی خریداران خودرو در مقابل این وزارتخانه تاکید کرد که خودروهایی که پیش از این با قیمت قطعی پیش‌فروش شده‌اند، مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، امروز برخی از خریداران خودروهای داخلی در اعتراض به برخی شرایط تحویل خودرو از جمله افزایش قیمتهای اخیر در مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتراض کردند که این موضوع واکنش رضا رحمانی - وزیر صمت - را به دنبال داشت.

طبق اعلام این وزارتخانه، رحمانی در این زمینه اعلام کرد:" وزیر صمت در کنار مردم و مطالبه‌گر حقوق مردم از خودروسازان است. در جلسات روزهای اخیر به جد از مدیران دو خودروساز بزرگ خواسته که براساس قراردادها روند تحویل خودروها تسریع شود. قراردادهای قطعی مشمول افزایش قیمت نمی‌شود".

هفته گذشته پس از صدور مجوز از سوی ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت جدید خودروهای پرتیراژ داخلی اعلام شد.

کد خبر 108504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    0 0
    خواهشا درمورد. اخبارتون صحت سقم مطالب رو جویا شید اساسا وزیر پاسخ جدیدی به معترضان نداد و بحث تجمع کنندگان مربوط به پیش فروش های عادی هستش...وپیش فروش قطعی ها خیلی وقته تکلیفشون معلومه .. لطفا درمورد. بیعدالتی نسبت به پیش فروش عادی ها تحقیقات کنین