«پاسات» با چهره تازه و تکنولوژی بیشتر آمد +تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فولکس واگن در نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا، نسخه جدید فولکس واگن پاسات را با چهره تازه و تکنولوژی‌های بیشتر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تقاضا برای خرید اتومبیل های سدان در مقایسه با خودروهای شاسی بلند و کراس اوور خیلی زیاد نیست، اما با این وجود خودروهای سدان بازار فروش خود را حفظ کرده‌اند و هنوز هم دلایل منطقی برای طراحی و ساخت خودروهای جدید سدان برای خودروسازان بزرگ جهانی وجود دارد.
 

پاسات جدید


شرکت خودروسازی فولکس واگن با وجود تولید و فروش 41 هزار و 401 خودرو در سال 2017 و کاهش 32 درصدی فروش پاسات در سال 2018، در نمایشگاه بین المللی دیترویت امسال نسخه جدید فولکس واگن پاسات را معرفی کرده است که دارای چهره تازه و تکنولوژی‌های بیشتر خواهد بود.
 

پاسات جدید


اگرچه فولکس واگن پاسات 2020 از همان پلتفرم قبلی استفاده می کند، اما شرکت خودروسازی فولکس واگن تلاش بسیار زیادی کرده است تا خودروی سدان خود را برای مشتریانش جذاب کند که در این خصوص می توان به یک جلوپنجره جدید با حاشیه های منحصربه فرد کرومی و یک چهره تسویه شده و جذاب‌تر اشاره داشت که برای دوره کوتاه قبل از معرفی نسل جدید آن کافی به نظر می‌رسد.
 

پاسات جدید


مدل‌های استاندارد فولکس واگن پاسات بر روی رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی سوار شده است، اما خریداران می‌توانند به صورت سفارشی رینگ های 18 و 19 اینچی برای ماشین خود سفارش دهند. در داخل کابین هم خودروی سدان فولکس واگن پاسات یک صفحه نمایشگر لمسی جدید دریافت کرده است که دارای پوشش شیشه‌ای جدید بوده و از امکانات جدیدی همچون اپل کارپلی، آندروید و میرورلینک پشتیبانی می‌کند.
 

پاسات جدید


نسخه‌های پایه اتومبیل از روکش‌های صندلی پارچه‌ای استفاده می‌کند، اما مشتریان امکان سفارش روکش‌های چرمی ناپا را خواهند داشت.

پاسات جدید
 

در بخش فنی پیشرانه شش سیلندر اتومبیل از بین رفته است و به طور انحصاری یک موتور چهار سیلندر TSI به مشتریان آمریکایی عرضه خواهد شد که دارای قدرت 174 اسب بخاری است، اما خبر خوب برای مشتریان می‌تواند افزایش گشتاور اتومبیل باشد که از 250 نیوتن متر به عدد 280 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است که با اصلاح اطلاعات ECU، بهبود نرم افزار و همچنین یک مبدل گشتاور جدید بدست آمده است. با این حال نباید فراموش کرد که همانند گذشته نیروی تولیدی موتور توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک جلو ارسال می‌شود.

 

پاسات جدید

کد خبر 108537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha