قابلیت های «بیسو» در بازار خودرو ایران

پرشین خودرو: مدیر فروش شرکت سیف خودرو، «بیسو» را خودرویی مناسب با توجیه اقتصادی بر شمرد و گفت: قیمت خودروهای بیسو با محصولات مشابه در بازار که از امکانات و آپشن های یکسان برخوردار است، تفاوت و کاهشی چشمگیر دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شروین شعبانی، با اشاره به اینکه شرکت سیف خودرو پیش از این در بازار ایران به عنوان نماینده شرکت سوبارو ژاپن فعالیت داشته است، گفت: این شرکت تا پیش از تولید خودرو نماینده محصولات سوبارو، یکی از محصولات بسیار باکیفیت ژاپنی بود که به ‌دلیل تحریم‌ها وضعیت آن نامشخص باقی ماند و به همین دلیل به سراغ تولید خودرو و احیای یکی از خطوط تولید قدیمی خودرو در ایران رفت.

وی ادامه داد: «بیسو» برند لوکس و لاکچری «بایک» چین است که از نظر کیفیت و آپشن‌ها نسبت‌ به رقبای خود در ایران بسیار متفاوت بوده و همچنین از نظر قیمت‌گذاری نیز براساس آپشن‌های به ‌کار رفته در آن، برای بازار ایران توجیه اقتصادی دارد.

 



شعبانی افزود: به‌ رغم سابقه شرکت بایک، بیسو سابقه چندانی ندارد و شاید دو یا سه سال است که برند بیسو به بازار عرضه شده اما در همین مدت زمان کم از نظر کیفیت بسیار عالی عمل کرده است.

مدیر فروش سیف خودرو اظهار داشت: خودروهای «بیسو» نویز و صدای کمی را به داخل کابین راه می‌دهد و دلیل آن نیز، عایق‌بندی مناسب اتاق و موتور است که هنگام حرکت به‌ خصوص در دست‌اندازها، سروصدایی از دیواره و بدنه این خودرو شنیده نمی‌شود که این مورد سبب افزایش آسایش سرنشینان خواهد شد.

به گفته وی، البته این موارد را در تست‌ جاده‌ای ‌شرکت، انجام داده‌ام و متوجه شدم با گذشت حتی 8 یا 10 هزارکیلومتر کارکرد، در خودرو صدای اضافه‌ای به‌ گوش نمی‌رسد.

 



شعبانی با اشاره به تولید 4 تا 5 دستگاهی این خودرو در روز و توان رقابتی آن با خودروهای مشابه با توجه به قیمت گذاری بیسو، افزود: چنانچه رقبای ما را در بازار نگاه کنید، متوجه می‌شوید قیمت «بیسو»، 80 درصد پایین‌تر است، ضمن این‌ که رقبای این خودرو نسبت ‌به آن از آپشن‌های بسیار کمتری برخوردار است. موتور 1500سی‌سی خودرو «تی5» ما مطابق توان 2000سی‌سی برخی خودروها قابلیت تولید قدرت دارد و تست‌ها نیز نتایج مثبتی داشته‌اند. صفر تا 100 تولید این خودرو، تحت‌نظر چینی‌ها تولید و انجام می‌شود.

مدیر فروش سیف خودرو به نگرانی خریداران خودرو در خصوص تامین قطعات خودروهای این چنینی به دلیل محدودیت های بین المللی و تحریم های دولت آمریکا بر صنعت خودرو ایران اشاره ای داشت و تصریح کرد: از آن‌جاکه آمریکا و اروپا کمترین دخالت را در تولید این خودرو داشتند، با مشکل چندانی مواجه نخواهیم شد، همانطور که تا کنون تمام قطعات موردنیاز بدون هیچ مشکلی وارد شده و قطعات پرمصرف نیز سفارش‌گذاری بیشتری شده‌ است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فاز نخست روی قطعات کم ‌مصرف مانور نداده‌ایم و تمرکز را بر روی واردات قطعات پرمصرف گذاشتیم تا مشکلی از بابت کسری قطعه در 10 نمایندگی این شرکت که تا کنون راه اندازی شده است، نداشته باشیم.

 

خودروهای بیسو

کد خبر 108573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha