15 ماشینی که صاحب وفادارترین مالکان است! + جدول

پرشین خودرو: تحلیلگران بازار موسسه IHS Markit، لیستی از 15 خودروی حاضر در بازار آمریکا منتشر کرده‌اند که برای 15 سال و بیشتر مورد استفاده صاحبان قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، وفاداری به یک اتومبیل، یکی از موضوعات بسیار مهم برای خودروسازان خواهد بود و نشان می دهد که محصولات آنان چقدر کیفیت برای برطرف کردن نیاز کاربران خود دارند. اما طبق گفته تحلیلگران بازار موسسه IHS Markit، متوسط سن وسایل نقلیه سبک وزن چیزی حدود 12 سال در بازار آمریکا خواهد بود و مالکیت یک اتومبیل توسط صاحبان هم در بهترین حالت ممکن نزدیک به80 ماه خواهد بود که به طور متوسط به 52 ماه می رسد، ولی خودروسازانی هم وجود دارند که با تولید محصولات باکیفیت، مشتریان خود را برای 15 سال و بیشتر راضی نگه داشته اند.

باتوجه به لیستی که از سوی تحلیلگران IHS Markit منتشر شده است، می توان شاهد سلطه بی چون و چرای خودروهای ژاپنی در این لیست بود و این درحالیست که هیچ یک از محصولات خودروسازان آمریکایی، اروپایی و یا حتی کره ای در این لیست دیده نمی شود و هیچکدام نتوانسته اند مشتریان خود را برای 15 سال و بیشتر راضی نگه دارند.

باتوجه به لیست، می توان خودروی "تویوتا هایلندر" را بهترین خودرو برای مشتریان آمریکایی دانست که بیشترین وفاداری از سوی مشتریان آمریکایی دارد و بعد از آن خودروی تویوتا پریوس و همچنین تویوتا سی‌ینا خواهد بود که مشتریان خود را برای 15 سال و بیشتر راضی نگه داشته است که می تواند باتوجه به جدول مربوطه، از دیگر خودروهای موجود در لیست آشنا شوید.

 


 

کد خبر 108577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha