مبانی قیمت قطعه‌ سازان اصلاح خواهد شد

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در حال حاضر روند رو به رشدی در صنعت خودروسازی را پیش گرفتیم، گفت: یکی از شرایط ما برای حمایت از خودروسازان، اصلاح ارتباط آنان با قطعه سازان کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رضا رحمانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: چند سال است که نه قیمت خودرو تغییر کرده و نه قراردادهایی که با قطعه سازان به واسطه آن بسته می‌شود.

وی که در جمع مسئولان و صنعتگران شهر گلپایگان سخن می گفت، تصریح کرد: سال‌ هاست که ‌قیمت خودرو تغییر نکرده است و نمی‌توان صنعت خودروسازی را به دلیل اینکه برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده است، نادیده گرفت.

وزیر صنعت با تاکید بر اینکه به زودی، مبانی قیمت قطعه‌ سازان اصلاح خواهد شد، اضافه کرد: صنعت خودروسازی با افت و رکود مواجه شده است بطوریکه زمانی که من مشغول به کار شدم این صنعت 60 تا 70 درصد از برنامه تولید عقب بود و با هر شرکتی تماس گرفته می‌شد در شرف تعدیل نیرو بودند.

رحمانی همچنین سیاست دولت را حمایت از خودروسازان با بیش از 40 درصد تولید داخلی دانست و از سرمایه گذاران خواست با تقسیم کار در تولید، فرهنگ با هم کار کردن در بین خود را ارتقاء دهند.

وی ظرفیت صنعت خودرو را بیش از امروز دانست و خاطرنشان کرد: در آینده ای نه چندان دور، برنامه‌های خوبی برای این صنعت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 108587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha