کد خبر 108693
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
فرانسه به دنبال ادغام رنو و نیسان!

پرشین خودرو: دولت فرانسه با ارسال هیئتی از پاریس به توکیو اعلام کرده است که به دنبال ادغام دو شرکت رنوی فرانسه و نیسان موتورز ژاپن است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا،  به نظر می‌رسد که دولت فرانسه با ارسال هیئتی از مدیران و مقامات ارشد شرکت خودروسازی رنو به توکیو، پایتخت ژاپن، سعی دارد که مقامات دولت این کشور را به ادغام دو شرکت رنو و نیسان موتورز متقاعد کرده و از آنها درخواست کند که به این پیشنهاد به طور جدی و اساسی فکر کنند.

رسانه های خبری ژاپنی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی بود که اعلام کردند کارلوس گون، مدیر عامل رنو نیسان آلیانس را به اتهام فرار مالیاتی و تخلفات مالی گسترده دستگیر و بازداشت کرده و تحویل مقامات قضایی این کشور داده‌اند.

 

رنو

 


بر اساس گزارش ژاپن تایمز، همچنین دولت فرانسه از شرکت رنو و نیسان موتورز درخواست کرده است که هرچه سریع‌تر مدیرعامل رنو نیسان آلیانس و جایگزین کارلوس گون را معرفی و اعلام کنند.

این هیئت همچنین خطاب به مقامات ژاپنی و مدیران نیسان موتورز خاطرنشان کرده‌اند که این ادغام می‌تواند از طریق قرار گرفتن این دو شرکت تحت مالکیت و تصاحب یک هولدینگ واحد باشد.

قرارداد رنو نیسان آلیانس همچنین به مقامات شرکت رنوی فرانسه این اجازه را می‌دهد که مدیران نیسان موتورز را نیز تعیین، منصوب و اعلام کنند.

کد خبر 108693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha