کد خبر 108757
۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
پیشنهاد کارلوس گون برای آزادی

پرشین خودرو: کارلوس گون مدیر عامل برکنار شده و سابق گروه خودروسازی رنو نیسان که هم اکنون در زندانی در توکیو به سر می‌ برد، پیشنهاد و درخواست داده که با یک پابند الکترونیکی و مراقبان فیزیکی وی را آزاد کنند.

به گزارش پرشین خودرو، رسانه‌های ژاپنی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی بود که اعلام کردند کارلوس گون مدیرعامل رنو نیسان به اتهام کم اظهاری و فرار مالیاتی و همچنین تخلفات مالی گسترده دستگیر و بازداشت و تحویل مقامات قضایی این کشور داده‌ شده است.

 

رنو

 

 


حالا رویترز در تازه‌ترین خبری که در این خصوص منتشر شده، نوشته است که کارلوس گون، در جلسه‌ای که برای رسیدگی به امور پرونده وی در دادگاه برگزار شده است، از قاضی و تمامی مقامات قضایی و امنیتی مربوطه درخواست کرده است که وی را به قید اتصال یک پابند الکترونیکی و همچنین همراهی مراقبان به صورت فیزیکی به مدت محدودی آزاد کرده تا وی بتواند بهتر با وکلای موردنظرش برای دفاع از خود تعامل و ارتباط برقرار کند.

وی همچنین در ادامه درخواست و پیشنهاد خود وعده داده است که در این مدت زمان محدود هرگز از شهر توکیو خارج نخواهد شد و تنها می خواهد به کار و فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود بپردازد.

کد خبر 108757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha