کد خبر 108759
۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
قابلیت جدید گوگل‌مپ

پرشین خودرو: گوگل قابلیت جدیدی را به برنامه نقشه موسوم به گوگل مپ خود اضافه کرده است تا سرعت مجاز رانندگی در بزرگراهها و خیابان ها را برای کاربران نمایش دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، اپلیکیشن نقشه گوگل (گوگل مپ) یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین برنامه‌های نقشه جغرافیایی است که به کاربران در سراسر جهان موقعیت‌های موردنظرشان را نشان داده و آن‌ها راهنمایی می‌کند.

حالا گوگل بعنوان توسعه دهنده اپلیکیشن گوگل مپ به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را به هر دو پلتفرم اندرویدی و آی‌اواس آن اضافه کرده تا به کاربرانش اجازه دهد که از محدودیت سرعت مجاز در خیابان و بزرگراههای مورد نظر خود آگاه و مطلع شوند.

گوگل بدین منظور خواسته با افزودن قابلیتی که مشابه آن در اپلیکیشن ویز وجود دارد، نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران برنامه‌های نقشه‌های آنلاین جغرافیایی در جهان را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب به تکمیل و بهبود پلتفرم اپلیکیشن گوگل مپ بپردازد.

نحوه عملکرد این قابلیت بدین صورت است که کاربران با نزدیک شدن به دوربین‌های کنترل سرعت در خیابان، معابر و بزرگراهها اخطاری از سوی این اپلیکیشن دریافت کرده و می‌شنوند. البته این به روزرسانی در حال حاضر تنها در کشورهای دانمارک، انگلستان و ایالات متحده آمریکا قابل استفاده است و بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت تک کرانچ، این قابلیت به زودی برای کاربران تمامی کشورهای جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 108759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha