کد خبر 108784
۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
وداع عربستان با جام ملت‌های آسیا

پرشین خودرو: تیم ملی فوتبال عربستان با شکست یک بر صفر برابر ژاپن از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ کنار رفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا،  در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹، ژاپن و عربستان در شهر شارجه و در حضور نزدیک به هفت هزار تماشاگر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید.

عربستان بازی را بهتر شروع کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی کاملا بر بازی مسلط بود و بازی بهتری ارائه داد تا اینکه روی یک کرنر تاکهیرو تومیاسو در دقیقه ۲۰ توانست با ضربه سر دروازه عربستان را باز کند.

عربستان در ادامه با حرکت موالد روی دروازه سامورایی ها خطرساز شد ولی نتوانست دروازه این تیم را باز کند. در نهایت نیمه نخست این دیدار با سوت ایرماتوف با برتری یک بر صفر ژاپنی ها به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم عربستانی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و ژاپن نیز به دنبال ضدحمله بود. در دقیقه ۵۰ مینامینو در محوطه جریمه عربستان صاحب توپ شد ولی داور خطای هند این بازیکن را اعلام کرد و اجازه زدن ضربه را نداد.

در دقیقه ۶۰ یوشینوری موتو فرصت طلایی گلزنی را برای ژاپن از دست داد و نتوانست دروازه عربستان را باز کند. یک دقیقه بعد سالم الدوساری با یک ضربه خطرناک سعی در باز کردن دروازه ژاپن داشت که موفق نبود.

در دقیقه ۶۴ هتان با شوت از راه دور خود می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند ولی موفق نبود و ضربه او با بدشانسی راهی به دروازه نداشت تا این دیدار با برتری یک بر صفر ژاپن خاتمه یابد.

تیم ژاپن با این پیروزی در مرحله بعدی به مصاف ویتنام می‌روند.

انتهای پیام

کد خبر 108784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha