دریافت نقدی عوارض خروج از کشور در فرودگاه امام متوقف شد

پرشین خودرو: مدیر کل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از توقف دریافت عوارض خروج از کشور به صورت نقدی در فرودگاه امام (ره) خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو ، علی کاشانی حیدری با اشاره به نصب دستگاه های الکترونیکی برای دریافت عوارض خروج از کشور در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام (ره) بیان کرد: علاوه بر پرداخت عوارض خروج از کشور در ترمینال فرودگاه، مسافران می‌توانند با مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به صورت غیر حضوری و قبل از آمدن به فرودگاه نسبت به پرداخت عوارض خروج از کشور اقدام نمایند.

 

فرودگاه امام

 


وی افزود‌: مسافران‌ همچنین می‌توانند از برنامه نرم‌افزاری ‌متعلق به بانک ملی‌ هم برای پرداخت عوارض خروج از کشور استفاده کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند.

کاشانی اضافه کرد: بنابر اعلام بانک ملی ایران، از این پس عوارض خروج از کشور به صورت نقدی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) دریافت نمی‌شود و مسافران ‌می‌ توانند با در دست داشتن «کارت عابر بانک» نسبت به پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اقدام کنند.

کد خبر 108785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha